Horváth György, a Voláncom Kft. ügyvezető igazgatója vitaindító cikkben fordul a többi fuvarszervezőhöz a tarifával, annak szerkezetével kapcsolatban. Felvetődik többek között az éjszakai tarifa bevezetésének ötlete is. Ez például, vagy az ünnepnapi tarifa azóta is tabu téma, pedig tőlünk kicsit nyugatabbra ez természetes, hiszen ezekben az időszakokban a munkavállalót kiegészítő bér illeti (illetné) meg. A taxis pedig – lássuk be – munkavállaló, még akkor is ha a munkaadója ő, saját maga. Ám ezt ’94-ben sem támogatták a tarifák kialakítói.
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…