Az alábbi írás egy budás kollégától származik, még 1994-ből. Amiről ír, annak nagy része a mai napig nem oldódott meg: maradtak a drosztfoglalások, az “én innen dolgozom” hivatkozás, a pacsipénz, a korrupció. Ám az is igaz, hogy az oktatott és számon kért “Taxis etika” a mai napig csak a mesékben létezik. Szó esik arról is, hogy a létszámkorlátozást lehetővé tevő törvényt az Alkotmánybíróság megsemmisítette, méghozzá egy kb. 50 fős tagsággal bíró taxis érdekvédelmi szervezet javaslatára. Amit Bernáth kolléga remél, hogy egyszer lesz egy igazi érdekképviselet, mely a taxisokat képviseli
Ideális esetben pontosan tudjuk, mik azok a felszerelések, amiket magunknál kell tartani, ha autóba ülünk.…
Ismét a Fővárosi Közgyűlés napján. Taxis demonstráció közepette tartja szerdai ülését a Fővárosi Közgyűlés –…
Továbbra is dinamikus kereslet tapasztalható a hazai használtautó-piacon, különösen az elektromos és hibrid modellek iránt.…
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…