Az 1992-es, a taxizást szabályozó rendelet előírásai ellen aláírásokat gyűjtő szervezet, a Vállalkozó Taxisok Országos Érdekképviseleti Egyesülete, és annak elnöke, Simon D/arázs/ László egységes taxistársadalom létrehozását ígérte. A tagságtól elvárt havi 1000 forintos tagdíj több mint a duplája volt az akkor “megszokottnak”. Meg az a 10 ezer forintos éves díj sem volt elhanyagolható összeg, melyet e mellett a tagoknak fejenként be kellett fizetni a rendeletben előírt kezességvállalás okán, ami ellen valamiért a VÁLTOÉE vezetője sem szervezett tiltakozást. Érdekes volt, hogy a közlekedési miniszter, aki a taxisokra vonatkozó rendeletet ellen tiltakozókat támogatta, saját kormánya korábbi döntésével ment szembe, hátha ez a sok taxis majd a választásokon mindezt értékeli. Az eredményt ismerjük…
Ideális esetben pontosan tudjuk, mik azok a felszerelések, amiket magunknál kell tartani, ha autóba ülünk.…
Ismét a Fővárosi Közgyűlés napján. Taxis demonstráció közepette tartja szerdai ülését a Fővárosi Közgyűlés –…
Továbbra is dinamikus kereslet tapasztalható a hazai használtautó-piacon, különösen az elektromos és hibrid modellek iránt.…
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…