Az 1992-es, a taxizást szabályozó rendelet előírásai ellen aláírásokat gyűjtő szervezet, a Vállalkozó Taxisok Országos Érdekképviseleti Egyesülete, és annak elnöke, Simon D/arázs/ László egységes taxistársadalom létrehozását ígérte. A tagságtól elvárt havi 1000 forintos tagdíj több mint a duplája volt az akkor “megszokottnak”. Meg az a 10 ezer forintos éves díj sem volt elhanyagolható összeg, melyet e mellett a tagoknak fejenként be kellett fizetni a rendeletben előírt kezességvállalás okán, ami ellen valamiért a VÁLTOÉE vezetője sem szervezett tiltakozást. Érdekes volt, hogy a közlekedési miniszter, aki a taxisokra vonatkozó rendeletet ellen tiltakozókat támogatta, saját kormánya korábbi döntésével ment szembe, hátha ez a sok taxis majd a választásokon mindezt értékeli. Az eredményt ismerjük…
Több mint egy tucat új egységet ígérnek. Budapest környékén hamarosan jóval több fix sebességmérő figyeli…
Nemcsak maga a Nagykörút újul meg az elkövetkezendő években, hanem „Pest főutcájának” arculata is felfrissülhet:…
A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik…
A pórul járt autós csak egy képernyőre telepített fontos funkciót akart beállítani az esőben, aminek…
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…