A korábban megjelent “taxirendelet” többek között kötelező tanfolyamot, vizsgát, új adattárolós taxiórát, és az ENSZ EGB normáknak megfelelő autót írt elő a taxisok számára. A tanfolyamokat követő vizsgákon nem volt ritka a 30% feletti bukási arány, az új taxiórákra vonatkozóan is számos kérdés maradt megválaszolatlan, az autókra előírt normákat a jogalkotó sem ismerte pontosan. Erről szól e beszélgetés a taxis kamara elnökével, Sipeki Józseffel.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…