A korábban megjelent “taxirendelet” többek között kötelező tanfolyamot, vizsgát, új adattárolós taxiórát, és az ENSZ EGB normáknak megfelelő autót írt elő a taxisok számára. A tanfolyamokat követő vizsgákon nem volt ritka a 30% feletti bukási arány, az új taxiórákra vonatkozóan is számos kérdés maradt megválaszolatlan, az autókra előírt normákat a jogalkotó sem ismerte pontosan. Erről szól e beszélgetés a taxis kamara elnökével, Sipeki Józseffel.
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…
Már nem csak az elektromosok és hibridek sújtják a piaci versenyben a benzines és gázolajos…