A Budapesti Taxisok Ipartestülete (BTI) több mint ezer fős tagsága jelentős részben az un. “mezítlábasokból” állt. Tekintettel arra, hogy a megszaporodott utasátverések miatt kezdett kialakulni az utazóközönségben az a szemlélet, hogy csak “matricás” autóba szabad beülni, a BTI vezetése “saját” matricák bevezetése mellett döntött. A tagok kaptak az ajtókra és a hátsó ablakra is “BTI-s” matricát. Az ötlet a kezdetekben sikeresnek bizonyult.
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…