A taxiállomásokat már ekkor sem lehetett rendeltetésszerűen használni. Bizonyos csoportok a jobb helyeken lévő drosztokat egyszerűen kisajátították. Az anyag 1993-as, vagyis 28 éve íródott. Ami nagyon szomorú, hogy azóta a főváros vezetése többször is lecserélődött, ám a taxiállomásokon a helyzet változatlan, illetve ha ez lehetséges, romlott. Annyi kétségtelenül történt, hogy 2021-ben több kerületben már nincsenek is drosztok. Így azokat ugye nem is lehet elfoglalni, tehát a probléma ezzel a frappáns megoldással meg is szűnt. Szép új világ…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…
A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…