A Főtaxi 1993-ban privatizáció előtt állt. Gál István, az igen népszerű egységvezető nyilatkozik alább arról, hogy a lízinges formát terveik szerint kivezetik majd, az úgynevezett “hagyományos” üzemmódot fejlesztik, és a bérletes lehetőséget is megtartják a jövőben. Szóba kerül az URH-rendszer fejlesztése, és a taxiállomásokon tapasztalható kiszorítósdi is.
Elképesztő kijelentés: egy villanyautó nagyobb szénlábnyomot hagy, mint három hibrid! Akio Toyoda, a Toyota elnöke…
Továbbra is virágzik a taxis fuvarszervezői piaci Budapesten. Kiderült, hogy a legnagyobb bevételek eléréséhez kell…
Az utóbbi időben egyre több kigyulladt autóról lehet hallani, azonban a mostani elképesztő veszélybe sodorta…
Elfogták a férfit, aki késsel fenyegetett egy taxist a XVIII. kerületben. Kiderült, hogy tavaly is…
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…