A Főtaxi 1993-ban privatizáció előtt állt. Gál István, az igen népszerű egységvezető nyilatkozik alább arról, hogy a lízinges formát terveik szerint kivezetik majd, az úgynevezett “hagyományos” üzemmódot fejlesztik, és a bérletes lehetőséget is megtartják a jövőben. Szóba kerül az URH-rendszer fejlesztése, és a taxiállomásokon tapasztalható kiszorítósdi is.
Nemcsak maga a Nagykörút újul meg az elkövetkezendő években, hanem „Pest főutcájának” arculata is felfrissülhet:…
A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik…
A pórul járt autós csak egy képernyőre telepített fontos funkciót akart beállítani az esőben, aminek…
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…