Ahogy arra hetente visszatérő rovatunk olvasói, illetve az eseményeket személyesen átélő kollégák emlékeznek, a fővárosi taxitársaságok egykori vezetői 1992-ben megegyeztek, hogy megemelik a tarifát. Erre “kezet adtak”, ám az elsőként lépő Gábriel Taxit becsapták, és a tarifát változatlanul hagyták, a több megrendelés reményében. Erről írt korábban Sipeki József, majd Polinger Sándor, a City Taxi új marketingese próbálta az elmérgesedett helyzetet valamiként helyrehozni. Sipeki József újabb cikkében ismét a taxisokat lehetetlen helyzetbe hozó alacsony tarifáról fejti ki véleményét. Íme:
Kenőpénzről már mindenki hallott, a kenőszesz már kevésbé gyakori megoldás. Állítólag Magyarország nem Balkán, mégis…
Több mint egy tucat új egységet ígérnek. Budapest környékén hamarosan jóval több fix sebességmérő figyeli…
Nemcsak maga a Nagykörút újul meg az elkövetkezendő években, hanem „Pest főutcájának” arculata is felfrissülhet:…
A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik…
A pórul járt autós csak egy képernyőre telepített fontos funkciót akart beállítani az esőben, aminek…
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…