Ahogy arra hetente visszatérő rovatunk olvasói, illetve az eseményeket személyesen átélő kollégák emlékeznek, a fővárosi taxitársaságok egykori vezetői 1992-ben megegyeztek, hogy megemelik a tarifát. Erre “kezet adtak”, ám az elsőként lépő Gábriel Taxit becsapták, és a tarifát változatlanul hagyták, a több megrendelés reményében. Erről írt korábban Sipeki József, majd Polinger Sándor, a City Taxi új marketingese próbálta az elmérgesedett helyzetet valamiként helyrehozni. Sipeki József újabb cikkében ismét a taxisokat lehetetlen helyzetbe hozó alacsony tarifáról fejti ki véleményét. Íme:
A karácsonyi időszakban a legtöbb hivatal és szolgáltató eltérő rendben működik. Érdemes előretervezni, hogy elkerüljük…
2026. január 15-től Magyarországon is megszűnik az ingyenes prémium adatkapcsolat a Tesláknál: ettől az időponttól…
A horvát parlament elfogadta az új útdíjszedési törvényt, amelynek értelmében 2027. március 1-jétől egységes elektronikus…
Az uniós elképzelés szerint előmozdítanák az elektromos és alternatív hajtású járművek használatát, és a motorozás…
Felduzzadt a taxispiac a pandémia óta, miközben egyre több a szakmailag és jogilag is megkérdőjelezhető…
Dermesztő képet festett a taxis piac jelenlegi helyzetéről Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke…