Félszáz teljesen elektromos Tesla Model Y-nal lép be a taxizás világába a Revel nevű startup, egyelőre csak New York-ban. Saját sofőrök alkalmazásával, önálló applikációval és prémium-szolgáltatásokkal indulnak. Ambiciózus céljaik vannak, ugyanis le akarják nyomni az Uber-t és a Lyft-et is.
A brooklyni Revel startup elsősorban az applikáció alapú moped-megosztó szolgáltatásáról ismert. Eddig. Napokon belül ugyanis elindítja az első formabontó taxiszolgáltatását. A megoldásuk nagyon hasonló lenne az Uber és Lyft által használt technológiához. Itt is a cég saját applikációján keresztül lehetne autót rendelni, viszont van egy jelentős különbség.
A riválisaival ellentétben a Revel nem független vállalkozókkal szerződne le, hanem saját sofőröket alkalmazna. A járművezetők ennek köszönhetően garantált bérre, fizetett szabadságra, egészségbiztosításra és egyéb juttatásokra lesznek jogosultak.
A flottájuk teljesen elektromos meghajtású Tesla-járművekből állna, melyekhez saját, központi töltőállomást is építenének – írja a haszon.hu.
Ezekkel az intézkedésekkel a Revel a működési költségek mellett a sofőrök lemorzsolódását is csökkentheti, ami kisebb kockázatot és erősebb lojalitást eredményez. Árazásuk versenyképes lesz a szektor többi szereplőjének díjszabásával, viszont egy hajszállal „prémiumabb” szolgáltatást ígérnek az utasoknak.
Például minden egyes Teslából kivették az anyósülést, hogy kényelmesebben elférjen az utasok lába, illetve érintőképernyők segítségével állíthatják az autóban a hőmérsékletet, és kiválaszthatják a hallgatni kívánt zenét is a szolgáltatást igénybe vevők.
A Revel szerint teljesen logikus a lépésük, hiszen a vállalatuk célja a zéró-emissziós közlekedés megvalósítása. Egyelőre csak Manhattanben tervezik a működést, viszont hamarosan olyan terjeszkedésre számítanak, mint amit a moped-bizniszüknél tapasztaltak. 2018-ban indították a segédmotoros vállalkozásukat, amely azóta több jelentős piacot meghódított.
Ráadásul júniusban a taxizással párhuzamosan egy másik projektet is elindítanak. A Superhubs keretein belül gyorstöltő állomásokat alakítanak ki egész Brooklynban. Ezt szépen fokozatosan Észak-Amerika legnagyobb gyorstöltő-hálózatává fogják fejleszteni.
A limitált flotta miatt a felhasználók egyelőre sokszor várólistára fognak kerülni, ennek kiküszöbölésére a következő év folyamán a cég növelni fogja elektromos autóinak a számát – derül ki a tudósításból.
Cash/fotó: electrek.co
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…