Elektromos és hidrogénhajtás a haszongépjárműveknél
Együttműködésre lép a Közösen fejleszt a Toyota és az Isuzu az Isuzu és a Hino teherautó gyártókkal alternatív hajtásláncra épülő haszongépjármű platform és járműelektronikai fejlesztések érdekében.
Közös jövőben gondolkodik a Toyota japán autóipari konszern és az Isuzu Motors teherautó gyártó vállalat elektromos és hidrogén-üzemanyagcellás hajtáslánc fejlesztésére haszongépjárművek számára, valamint adathálózatra kapcsolt és önvezető járműtechnikai fejlesztésekre. Az együttműködésnek részese a Toyota száz százalékos tulajdonában lévő Hino Motors teherautó gyár is. A három autógyár a japán teherautó piac 80 százalékát uralja – olvasható a jarmuipar.hu oldalán.
A Toyota és az Isuzu kölcsönösen 4,6 százalékos részesedés vásárlásával pecsételik meg az együttműködést, amelynek keretében közös vállalatot is létrehoznak. A vállalatban a Toyota 80 százalékos, az Isuzu és a Hino pedig 10-10 százalékos részesedéssel rendelkezik majd.
A Toyota, az Isuzu és a Hino együttműködésének a célja az emissziós kibocsátás csökkentése elektromos hajtáslánc, üzemanyagcellás meghajtás, közös haszongépjármű platformok kifejlesztésével, egységesen használható hidrogén töltőállomás hálózat kiépítésével, valamint önvezető járműtechnológia alkalmazásával.
k.z.t./fotó: FuelCellWorks
Ideális esetben pontosan tudjuk, mik azok a felszerelések, amiket magunknál kell tartani, ha autóba ülünk.…
Ismét a Fővárosi Közgyűlés napján. Taxis demonstráció közepette tartja szerdai ülését a Fővárosi Közgyűlés –…
Továbbra is dinamikus kereslet tapasztalható a hazai használtautó-piacon, különösen az elektromos és hibrid modellek iránt.…
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…