Elektromos és hidrogénhajtás a haszongépjárműveknél
Együttműködésre lép a Közösen fejleszt a Toyota és az Isuzu az Isuzu és a Hino teherautó gyártókkal alternatív hajtásláncra épülő haszongépjármű platform és járműelektronikai fejlesztések érdekében.
Közös jövőben gondolkodik a Toyota japán autóipari konszern és az Isuzu Motors teherautó gyártó vállalat elektromos és hidrogén-üzemanyagcellás hajtáslánc fejlesztésére haszongépjárművek számára, valamint adathálózatra kapcsolt és önvezető járműtechnikai fejlesztésekre. Az együttműködésnek részese a Toyota száz százalékos tulajdonában lévő Hino Motors teherautó gyár is. A három autógyár a japán teherautó piac 80 százalékát uralja – olvasható a jarmuipar.hu oldalán.
A Toyota és az Isuzu kölcsönösen 4,6 százalékos részesedés vásárlásával pecsételik meg az együttműködést, amelynek keretében közös vállalatot is létrehoznak. A vállalatban a Toyota 80 százalékos, az Isuzu és a Hino pedig 10-10 százalékos részesedéssel rendelkezik majd.
A Toyota, az Isuzu és a Hino együttműködésének a célja az emissziós kibocsátás csökkentése elektromos hajtáslánc, üzemanyagcellás meghajtás, közös haszongépjármű platformok kifejlesztésével, egységesen használható hidrogén töltőállomás hálózat kiépítésével, valamint önvezető járműtechnológia alkalmazásával.
k.z.t./fotó: FuelCellWorks
Kenőpénzről már mindenki hallott, a kenőszesz már kevésbé gyakori megoldás. Állítólag Magyarország nem Balkán, mégis…
Több mint egy tucat új egységet ígérnek. Budapest környékén hamarosan jóval több fix sebességmérő figyeli…
Nemcsak maga a Nagykörút újul meg az elkövetkezendő években, hanem „Pest főutcájának” arculata is felfrissülhet:…
A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik…
A pórul járt autós csak egy képernyőre telepített fontos funkciót akart beállítani az esőben, aminek…
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…