Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely a világ elsőszámú autógyártója, a Toyota számára hazai terepnek számít, és rendre itt hangzanak el a vállalat legfontosabb, a jövőt érintő bejelentései és jellemzően itt kerülnek leleplezésre azok a modell és technológiai koncepciók amelyek a következő években világszerte átformálják az utcaképet. Idén sem lesz ez másként, ám a vállalat által előzetesen megosztott anyagok alapján úgy tűnik, hogy idén a megszokottnál is nagyobb horderejű bejelentésekkel készül a vállalat.
A Toyota globális sajtóoldalán egy héttel ezelőtt osztott meg egy csokor olyan fotót, kommentár nélkül, ami sokakat gondolkodóba ejtett, és a szaksajtóban és az autórajongók körében természetesen azonnal megkezdőtek a találgatások.
Két nappal később azonban a vállalat korábbi globális elnök-vezérigazgatója és a vállalat igazgatótanácsának jelenlegi elnöke, Akio Toyoda és Simon Simon Humphries világszintű márkaépítési igazgató bepillantást engedett a vállalat új, innovatív márkastruktúrájába és jövőképébe: a Toyota úttörő, öt márkára kiterjedő stratégiát mutat be, főszerepben a CENTURY, a LEXUS, a TOYOTA, a GR és a DAIHATSU márkákkal.
A jövőben mind az öt márka egyedi küldetést tölt majd be, amelyből elsőként vélhetően a Japán Mobilitási Kiállításon kap ízelítőt a szélesebb közönség:
◆ CENTURY: A „One of One” szellemiségének felkarolása, amely a Lexust felülmúló, ultraluxus-márka lesz.
◆ LEXUS: Élen jár fejlesztésekben a „DISCOVER / Never Imitate” program révén, és bemutatja innovációs erejét a forradalmian új, hatkerekű LS Concept révén.
◆ TOYOTA: Az ügyfélre összpontosít a „TO YOU” szellemiséggel, személyre szabott mobilitási megoldásokat biztosítva minden egyén számára, és továbbra is aktív szerepet betöltve a társadalmi felelősségvállalás számtalan területén.
◆ GR: Az örökség fenntartása a „THE SOUL LIVES ON” üzenettel, amely izgalmas teljesítményugrást ígér. Ennek manifesztálódása a jövő év elején, január 9.-11. között megrendezésre kerülő 2026-os Tokiói Autószalonra várható – a GR márkával és egyéb a motorsport és a tuning világát érintő hírekkel az elmúlt években hagyományosan ezen az eseményen jelentkezett a Toyota.
◆ DAIHATSU: A kreativitás és a közösség bajnoka az „egy nagy találmány, amelyet Daihatsu adott nekem” filozófiával, a találékonyságot és az együttműködést ünnepelve.
Ez a stratégiai lépés megszilárdítja a Toyota átfogó „All-Toyota” márkakeretét, mindezek és a megosztott előzetes fotók alapján pedig izgalmas koncepciók sorát várhatjuk az október 30-án kezdődő, 2025-ös Japán Mobilitási Kiállításon.
A hónap végén tehát érdemes minden autórajongónak Tokió felé szegeznie a pillantását, hiszen a világ legnagyobb, leginnovatívabb, legzöldebb és nem utolsó sorban legnyereségesebb autógyártója talán minden korábbinál nagyobb horderejű bejelentésekkel készül új irányt szabni az iparágnak.
Forrás: Toyota CE
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…
Két gyalogos került intenzív osztályra, miután szombat reggel súlyos balesetet okozott egy önvezető taxi a kínai Zhuzhou…
A visszahívást csak több tűzeset után rendelték el. Két sürgős visszahívási akciót hirdetett a Volkswagen…