Dél-Korea közlekedési minisztériuma bejelentette, hogy több más állami szerv képviselőivel közösen vészhelyzeti gyűlést tartanak az elektromos autók okozta tűzesetek miatt. Bár a statisztikai adatok szerint egy elektromos autó kisebb eséllyel kap lángra egy belső égésű motoroshoz képest, amennyiben mégis kigyullad, hatalmas pusztítást képes végezni, eloltani pedig rendkívül nehéz.
Múlt héten Incheon városának egyik mélygarázsában kapott lángra egy elektromos Mercedes-Benz. A tüzet végül több mint 8 óra után sikerült megfékezni, közben körülbelül 140 autó megrongálódott, 23 embert pedig füstmérgezéssel szállítottak kórházba.
A kormány “hamarosan” bejelenti a tervezett biztonsági intézkedéseket, amelyekre az emberek megnyugtatása miatt is szükség lenne.
Egy közlekedési minisztériumhoz közeli forrás szerint az egyik ilyen intézkedés az lehet, hogy az országban minden elektromos autó esetében kötelezővé teszik az akkumulátor gyártójának pontos feltüntetését. Természetesen a törvények eddig is előírták számos adat, például az átlagfogyasztás jelölését a különböző modellek esetében, de az akkumulátor gyártóját jelenleg nem kötelező megnevezni.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…