Dél-Korea közlekedési minisztériuma bejelentette, hogy több más állami szerv képviselőivel közösen vészhelyzeti gyűlést tartanak az elektromos autók okozta tűzesetek miatt. Bár a statisztikai adatok szerint egy elektromos autó kisebb eséllyel kap lángra egy belső égésű motoroshoz képest, amennyiben mégis kigyullad, hatalmas pusztítást képes végezni, eloltani pedig rendkívül nehéz.
Múlt héten Incheon városának egyik mélygarázsában kapott lángra egy elektromos Mercedes-Benz. A tüzet végül több mint 8 óra után sikerült megfékezni, közben körülbelül 140 autó megrongálódott, 23 embert pedig füstmérgezéssel szállítottak kórházba.
A kormány “hamarosan” bejelenti a tervezett biztonsági intézkedéseket, amelyekre az emberek megnyugtatása miatt is szükség lenne.
Egy közlekedési minisztériumhoz közeli forrás szerint az egyik ilyen intézkedés az lehet, hogy az országban minden elektromos autó esetében kötelezővé teszik az akkumulátor gyártójának pontos feltüntetését. Természetesen a törvények eddig is előírták számos adat, például az átlagfogyasztás jelölését a különböző modellek esetében, de az akkumulátor gyártóját jelenleg nem kötelező megnevezni.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…