Dél-Korea közlekedési minisztériuma bejelentette, hogy több más állami szerv képviselőivel közösen vészhelyzeti gyűlést tartanak az elektromos autók okozta tűzesetek miatt. Bár a statisztikai adatok szerint egy elektromos autó kisebb eséllyel kap lángra egy belső égésű motoroshoz képest, amennyiben mégis kigyullad, hatalmas pusztítást képes végezni, eloltani pedig rendkívül nehéz.
Múlt héten Incheon városának egyik mélygarázsában kapott lángra egy elektromos Mercedes-Benz. A tüzet végül több mint 8 óra után sikerült megfékezni, közben körülbelül 140 autó megrongálódott, 23 embert pedig füstmérgezéssel szállítottak kórházba.
A kormány “hamarosan” bejelenti a tervezett biztonsági intézkedéseket, amelyekre az emberek megnyugtatása miatt is szükség lenne.
Egy közlekedési minisztériumhoz közeli forrás szerint az egyik ilyen intézkedés az lehet, hogy az országban minden elektromos autó esetében kötelezővé teszik az akkumulátor gyártójának pontos feltüntetését. Természetesen a törvények eddig is előírták számos adat, például az átlagfogyasztás jelölését a különböző modellek esetében, de az akkumulátor gyártóját jelenleg nem kötelező megnevezni.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
A Volkswagen is beszállna a hatótávnövelt villanyautók (EREV) európai piacára, ahol eddig csak néhány szereplő…
Főtaxi sofőr toborzó nyíltnap 150 000 FORINT KEZDÉSI TÁMOGATÁSSAL!2025. április 28-án, HÉTFŐN 10:00 órakor A…
Csak ritkán hibázik a sebességmérésre felállított rendszer, de amikor megtörténik, az sokszor érdekes, tanulságos esetet…
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…