A McKinsey tanácsadó vállalat egy felmérést végzett világszerte, amelyben villanyautó tulajdonosokat kérdeztek arról, hogy megbánták-e, hogy alternatív hajtású autóra váltottak, illetve, hogy vennének-e ismét belső égésű motoros autót.
A német válaszadók 25 százaléka az mondta, hogy inkább visszaülne egy hagyományos autóba, azonban ez a szám még nem számít soknak az amerikai megkérdezettek 46 százalékos, illetve az ausztrál megkérdezettek 49 százalékos visszaváltási hajlandóságához képest. A három legfontosabb ok a magas ár és üzemeltetési költség, az otthoni töltés lehetőségének hiánya, illetve a hatótávpara volt
Egy másik, nem csak villanyautó tulajdonosokat vizsgáló felmérésben azt is vizsgálták, hogy mekkora hatótávot várnak el a vásárlók egy újonnan vásárolt elektromos autótól. Az új villanyautóktól elvárt hatótáv átlagosan 469 kilométer, amelyet jelenleg nem sok piacon lévő villanyautó tud gond nélkül teljesíteni. Az előző évben ez a szám 435 kilométer volt. Érdekes adalék, hogy a német autósok átlagosan mindössze 35 kilométert vezetnek naponta.
Felmérték azt is, hogy az emberek több, mint 70 százaléka tervezi elektromos vagy hibrid meghajtású autó vásárlását, illetve, hogy a megkérdezettek 21 százaléka soha nem venne elektromos autót. A legnagyobb szkepticizmus azokban az emberekben van, akik még sohasem vezettek elektromos autót.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
A Nemzeti Adó-és Vámhivatal alapesetben 5 évre visszamenőleg végezhet ellenőrzéseket az adózóknál. Jelenleg a nemzetközi…
Sok vállalkozóval előfordul, hogy vállalkozását időnként szüneteltetni kényszerül. A főállású vállalkozóknál érdemes figyelni arra, hogy…
Lépett a kormány, lehet spórolni. A kényelmi díjnak eddig nem volt semmilyen maximuma, a viszonteladók…
Tombol a nyár, itt az ideje a lazításnak. Tömegek indulnak autóval a tenger felé, és…
Két autóipari céggel, a Luciddal és a Nuróval állt össze az Uber. Az autósokat ezúttal…
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal nyári ellenőrzései különösen két témára koncentrálódnak az idén: ezek a…