Ezeket a modelleket azonban a NIO a prémium státusza miatt egy teljesen új márkanév alatt értékesítené. Pletykák szerint az új almárka jelenleg a Firefly kódnév alatt fut a NIO-nál.
Ha hihetünk a bennfenteseknek akkor a Firefly első teljesen elektromos modelljének az induló ára 30 ezer euróról indulna. William Li, a NIO Group vezérigazgatója így nyilatkozott eme ötletükről az AutoCar magazinnak: „Egyértelmű, hogy Európában nagyobb a kereslet a kisebb járművek iránt. A kompakt autók esetében az akkumulátor költségének aránya nagyobb lesz, mint egy másik autó költsége. De ez a kihívás egyetemes; ez nem csak a NIO-ra vonatkozik. Európában más kompakt modellek is hasonló kihívásokkal néznek szembe.”
Továbbá William Li elárulta, hogy a NIO innovatív akkumulátorcsere szolgáltatásával felveheti a versenyt a többi gyártóval szemben. Ugyanis a NIO 2025 végéig 1000 csereállomás megépítését tervezi Kínán kívül.
A kínai NIO egyike azon kevés elektromos autógyártónak a világon, amely az akkumulátor-cserékben látja a jövőt.
Éppen ezért a NIO megkezdte a Magyarországon gyártott akkumulátorcsere állomások bevezetését a fent említett országokban. Továbbá azt is fontolóra vette a kínai vállalat, hogy a technológiáját licencelje más gyártóknak az öreg kontinensen.
Forrás: e-cars.hu Kép: illusztráció
Sajtótájékoztatót tartott szerdán Berzai Zsolt rendőr alezredes, az ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály Balesetmegelőzési Osztály osztályvezetője, ahol bejelentést tett: csütörtöktől…
Karambolozott a levegőben két repülő autó a közelgő kínai légishow próbáján, az egyik jármű megsérült…
A múlt héten a BKK megküldte a Fővárosi Taxirendelet módosításának tervezetét a taxis szakmai és…
A rendőrség egy pécsi baleset szemtanúit keresi. A Pécsi Rendőrkapitányság 02010/3002/2025. bűnügyi számon nyomozást folytat…
Alaposan átrendezi az új uniós szabályozás a jogosítványokkal kapcsolatos eddigi rendszert. A hazai részletes szabályok…
Lehetséges, hogy az ön autójában lévő légzsák hibásan működik – vagy ami még rosszabb, egyáltalán…