Ezeket a modelleket azonban a NIO a prémium státusza miatt egy teljesen új márkanév alatt értékesítené. Pletykák szerint az új almárka jelenleg a Firefly kódnév alatt fut a NIO-nál.
Ha hihetünk a bennfenteseknek akkor a Firefly első teljesen elektromos modelljének az induló ára 30 ezer euróról indulna. William Li, a NIO Group vezérigazgatója így nyilatkozott eme ötletükről az AutoCar magazinnak: „Egyértelmű, hogy Európában nagyobb a kereslet a kisebb járművek iránt. A kompakt autók esetében az akkumulátor költségének aránya nagyobb lesz, mint egy másik autó költsége. De ez a kihívás egyetemes; ez nem csak a NIO-ra vonatkozik. Európában más kompakt modellek is hasonló kihívásokkal néznek szembe.”
Továbbá William Li elárulta, hogy a NIO innovatív akkumulátorcsere szolgáltatásával felveheti a versenyt a többi gyártóval szemben. Ugyanis a NIO 2025 végéig 1000 csereállomás megépítését tervezi Kínán kívül.
A kínai NIO egyike azon kevés elektromos autógyártónak a világon, amely az akkumulátor-cserékben látja a jövőt.
Éppen ezért a NIO megkezdte a Magyarországon gyártott akkumulátorcsere állomások bevezetését a fent említett országokban. Továbbá azt is fontolóra vette a kínai vállalat, hogy a technológiáját licencelje más gyártóknak az öreg kontinensen.
Forrás: e-cars.hu Kép: illusztráció
Főtaxi sofőr toborzó nyíltnap 150 000 FORINT KEZDÉSI TÁMOGATÁSSAL!2025. április 28-án, HÉTFŐN 10:00 órakor A…
Csak ritkán hibázik a sebességmérésre felállított rendszer, de amikor megtörténik, az sokszor érdekes, tanulságos esetet…
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…