Ezeket a modelleket azonban a NIO a prémium státusza miatt egy teljesen új márkanév alatt értékesítené. Pletykák szerint az új almárka jelenleg a Firefly kódnév alatt fut a NIO-nál.
Ha hihetünk a bennfenteseknek akkor a Firefly első teljesen elektromos modelljének az induló ára 30 ezer euróról indulna. William Li, a NIO Group vezérigazgatója így nyilatkozott eme ötletükről az AutoCar magazinnak: „Egyértelmű, hogy Európában nagyobb a kereslet a kisebb járművek iránt. A kompakt autók esetében az akkumulátor költségének aránya nagyobb lesz, mint egy másik autó költsége. De ez a kihívás egyetemes; ez nem csak a NIO-ra vonatkozik. Európában más kompakt modellek is hasonló kihívásokkal néznek szembe.”
Továbbá William Li elárulta, hogy a NIO innovatív akkumulátorcsere szolgáltatásával felveheti a versenyt a többi gyártóval szemben. Ugyanis a NIO 2025 végéig 1000 csereállomás megépítését tervezi Kínán kívül.
A kínai NIO egyike azon kevés elektromos autógyártónak a világon, amely az akkumulátor-cserékben látja a jövőt.
Éppen ezért a NIO megkezdte a Magyarországon gyártott akkumulátorcsere állomások bevezetését a fent említett országokban. Továbbá azt is fontolóra vette a kínai vállalat, hogy a technológiáját licencelje más gyártóknak az öreg kontinensen.
Forrás: e-cars.hu Kép: illusztráció
A Deutsche Bank elemzésében a világ 69 nagyvárosában nézte meg, mi, mennyibe kerül, és ezek…
Megkezdte a terjeszkedést a közép-kelet-európai régióban az Omoda és Jaecoo autómárka magyarországi importőre, a Genius…
Hirtelen meglátjuk az út mentén az ismerős dobozt, benne egy optikával. Beletaposunk a fékbe, mert…
Kizárólagos lakossági parkolóhelyek kialakításával segítik a helyi lakosokat. Új rendelkezést hozott Zugló önkormányzata azért, hogy…
Télikabátban vezet? A Volvo Car Poland megbízásából végzett kutatás szerint a lengyel sofőrök akár 83%-a…
A 6x6 Taxi felfüggeszti működését, indoklásul számos nehezséget említenek, amelyek kiderülnek abból a levélből, melyet…