Wissing szerint azért nincs szükség arra, hogy sebességkorlátozás alá vonják a német autópályákat, mert a villanyautók lassan úgyis kiszorítják a száguldozást az utakról. Meglátása szerint azok, akik el szeretnének jutni az ország egyik pontjáról a másikra, maguk is megfontolják, hogy a hatótávolság kárára növeljék-e a sebességet.
Sőt, még azt is hozzátette, hogy erre még a teljes villanyosodásig sem kell várni. A magas energiaárak mellett szerinte már most is érezhető a német pályákon, hogy az emberek már a hagyományos üzemű járműveiket is gyakrabban fogják vissza a kedvezőbb fogyasztás érdekében. A miniszter nem volt rest filozófiai húrokat is megpengetni: szerinte amikor az egyéni felelősségvállalásnak nem következménye mások veszélyeztetése, akkor az államnak lehetőség szerint háttérbe kell húzódnia.
Az Autobahn ugyan mentes a sebességkorlátozástól, de ajánlott tempóként 130 km/h van érvényben, és a balesetek után a felelősség megállapításakor súlyozottan veszik figyelembe, hogy korábban mennyivel haladtak a felek.
Forrás: totalcar.hu kép: illusztráció
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…