Wissing szerint azért nincs szükség arra, hogy sebességkorlátozás alá vonják a német autópályákat, mert a villanyautók lassan úgyis kiszorítják a száguldozást az utakról. Meglátása szerint azok, akik el szeretnének jutni az ország egyik pontjáról a másikra, maguk is megfontolják, hogy a hatótávolság kárára növeljék-e a sebességet.
Sőt, még azt is hozzátette, hogy erre még a teljes villanyosodásig sem kell várni. A magas energiaárak mellett szerinte már most is érezhető a német pályákon, hogy az emberek már a hagyományos üzemű járműveiket is gyakrabban fogják vissza a kedvezőbb fogyasztás érdekében. A miniszter nem volt rest filozófiai húrokat is megpengetni: szerinte amikor az egyéni felelősségvállalásnak nem következménye mások veszélyeztetése, akkor az államnak lehetőség szerint háttérbe kell húzódnia.
Az Autobahn ugyan mentes a sebességkorlátozástól, de ajánlott tempóként 130 km/h van érvényben, és a balesetek után a felelősség megállapításakor súlyozottan veszik figyelembe, hogy korábban mennyivel haladtak a felek.
Forrás: totalcar.hu kép: illusztráció
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…
A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…