A sebességhatárokat támogatók indoklása egyszerű, a gyorsabb autó több üzemanyagot fogyaszt, tehát a károsanyag-kibocsátása is magasabb.
A német közlekedési miniszter, Volker Wissing egy, a Bild am Sonntagnak adott interjújában elmondta, hogy a sebességhatárok bevezetésére szerinte továbbra sem lesz szükség, hiszen az elektromos autók rohamos terjedése előbb utóbb magától is megálljt parancsolhat a féktelen száguldásnak. A politikus szerint az elektromos autók, mivel nagy sebességnél sokkal több energiát használnak, és a töltésük is több időt vesz igénybe, hosszútávon magától is le fogják szoktatni a németeket a száguldozásról, akinek viszont igazán kell, az továbbra is nyomhatja neki.
A német autópályákon mindenhol érvényben van egy ajánlott 130-as határ, ám ennek átlépése nem jelent semmiféle szabálysértést, amíg a vezető uralni tudja a járművet. Amennyiben a sebesség felelőtlen megválasztása miatt balesetet okoz, természetesen megbírságolják, de akár börtönbüntetést is kaphat.
Forrás: totalcar.hu Kép: illusztráció
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…