Categories: Hírek

A taxis kérdez, az OTSZ elnöke válaszol

Tisztelt Metál úr!

 

Ismét nem értek valamit!

A hitelek kamatai olyan mértékben /svájci frank/ tették tönkre a taxisokat, hogy mire kifutott a hitel, az autó kiöregedett és arra kényszerültünk sokan, hogy béreljünk autót!

Nagyon sok autóban munkával töltöt idő után tudtam ismét saját autót venni és azzal dolgozni!

/Persze mindíg becsületesen/

Ezért nem értem, hogy én, aki 2018-ban tudtam venni egy 2016-os autót, miért vagyok jobb helyzetben annál, akinek már 2016-ban volt annyi pénze, hogy vásároljon!

Sajnos a sok autóban hol munkával, hol várakozással /autóban/ töltött idő tönkre tette a derekamat, térdemet és a gerincemet.

Persze ez az én bajom!

Jó néven venném, ha átértékelnék ezt a 2017 elött már taxit szabályt, mert ez leginkább azoknak segítség, akiknek volt lehetőségük autókat venni persze nem mindíg minőségit és azon droidokat dolgoztatni!

Így ők egy olcsón megvett 1,5 milliós autót 13 évig, én aki 4,5 milliót költöttem egy több személyes autóra 10 évig használhatom!

Remélem sikerült rávilágítanom saját és sok kollégám gondjára!

Talán még egy javaslat, ez a kedvezmény ne vonatkozzon két autónál többet foglalkoztató vállalkozásokra!

Tisztelettel:

F. L. (teljes név, cím)

 

Tiszelt F. L. úr!

 

A BKIK és az OTSZ idén tavasszal közös levélben arra kérte a szakminisztériumot és azon keresztül a Kormányt, hogy MINDEN taxis vállalkozó számára biztosítson könnyítést a gépjárműcsere tekintetében.

Mielőtt a Kormány elé került a beterjesztés, ismét jeleztük, aggályosnak érezzük, hogy a járműállomány harmada  kimarad a kedvezményből.

Értem az érveit és azt is, hogy kedvezőtlen az Ön számára a megjelent rendelet, mert magam is hasonló helyzetbe kerültem.

A tartalmat elemezve jól látható, hogy nem az lehetett a célja a rendeletalkotóknak, hogy minél hosszabb időre bebetonozza a jelenlegi gépjármű flotta kifutását, hanem az, hogy akik most vagy az elkövetkező években kénytelenek lettek volna gépkocsit vásárolni, azoknak MOST   nyújtson segítséget azzal, hogy később tegyék meg.

Hazánkban kb 7.500 taxis rendelkezik taxi engedéllyel, akik ezer  féle különböző problémával, anyagi, családi és egészségi gondokkal  is küzdenek.

A Korm. Rendelet a  jelenlegi taxi-flotta kétharmadának jelent mentőövet, ami komoly segítség a részükre, de a ,,kisebbségnek,,  ahogy Ön is fogalmazott ez a rendelet sajnos kedvezőtlen.

Tisztelettel:

Metál Zoltán

elnök

Double D

Recent Posts

Fókuszban a buszsávok

Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…

10 óra ago

Budapest és Miskolc után ma Debrecenben is elindult az Uber

Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…

3 nap ago

Figyelmeztetett a rendőrség és a BKK, felfordul a közlekedés Budapesten

Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…

3 nap ago

Itt az év egyik legkockázatosabb időszaka az autósok számára

Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…

4 nap ago

Van egy módszer, amely lenullázza a hazai autósok büntetőpontjait, sokan nem tudnak róla

Te is gyűjtöd az előéleti pontokat? Ha igen, és már majdnem kipontozódtál, akkor erről a…

4 nap ago

Olcsó villanyautóba kerül az első tömeggyártású félig szilárdtest-akkumulátor?

Bár a teljesen szilárdtest, azaz folyékony elektrolit nélkül készülő akkumulátorokra még az optimista becslések szerint is az évtized…

4 nap ago