Categories: Hírek

A taxis kérdez, az OTSZ elnöke válaszol

Tisztelt Metál úr!

 

Ismét nem értek valamit!

A hitelek kamatai olyan mértékben /svájci frank/ tették tönkre a taxisokat, hogy mire kifutott a hitel, az autó kiöregedett és arra kényszerültünk sokan, hogy béreljünk autót!

Nagyon sok autóban munkával töltöt idő után tudtam ismét saját autót venni és azzal dolgozni!

/Persze mindíg becsületesen/

Ezért nem értem, hogy én, aki 2018-ban tudtam venni egy 2016-os autót, miért vagyok jobb helyzetben annál, akinek már 2016-ban volt annyi pénze, hogy vásároljon!

Sajnos a sok autóban hol munkával, hol várakozással /autóban/ töltött idő tönkre tette a derekamat, térdemet és a gerincemet.

Persze ez az én bajom!

Jó néven venném, ha átértékelnék ezt a 2017 elött már taxit szabályt, mert ez leginkább azoknak segítség, akiknek volt lehetőségük autókat venni persze nem mindíg minőségit és azon droidokat dolgoztatni!

Így ők egy olcsón megvett 1,5 milliós autót 13 évig, én aki 4,5 milliót költöttem egy több személyes autóra 10 évig használhatom!

Remélem sikerült rávilágítanom saját és sok kollégám gondjára!

Talán még egy javaslat, ez a kedvezmény ne vonatkozzon két autónál többet foglalkoztató vállalkozásokra!

Tisztelettel:

F. L. (teljes név, cím)

 

Tiszelt F. L. úr!

 

A BKIK és az OTSZ idén tavasszal közös levélben arra kérte a szakminisztériumot és azon keresztül a Kormányt, hogy MINDEN taxis vállalkozó számára biztosítson könnyítést a gépjárműcsere tekintetében.

Mielőtt a Kormány elé került a beterjesztés, ismét jeleztük, aggályosnak érezzük, hogy a járműállomány harmada  kimarad a kedvezményből.

Értem az érveit és azt is, hogy kedvezőtlen az Ön számára a megjelent rendelet, mert magam is hasonló helyzetbe kerültem.

A tartalmat elemezve jól látható, hogy nem az lehetett a célja a rendeletalkotóknak, hogy minél hosszabb időre bebetonozza a jelenlegi gépjármű flotta kifutását, hanem az, hogy akik most vagy az elkövetkező években kénytelenek lettek volna gépkocsit vásárolni, azoknak MOST   nyújtson segítséget azzal, hogy később tegyék meg.

Hazánkban kb 7.500 taxis rendelkezik taxi engedéllyel, akik ezer  féle különböző problémával, anyagi, családi és egészségi gondokkal  is küzdenek.

A Korm. Rendelet a  jelenlegi taxi-flotta kétharmadának jelent mentőövet, ami komoly segítség a részükre, de a ,,kisebbségnek,,  ahogy Ön is fogalmazott ez a rendelet sajnos kedvezőtlen.

Tisztelettel:

Metál Zoltán

elnök

Double D

Recent Posts

Sötéten látja a jövőt a BYD alelnöke, megszűnhet a kínai autógyártók jelentős része

A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik…

14 óra ago

Kijelző nyomkodásért büntettek meg egy autóst

A pórul járt autós csak egy képernyőre telepített fontos funkciót akart beállítani az esőben, aminek…

2 nap ago

Kezdődik a tanév – vizsgáznak az iskolautcák

 Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…

3 nap ago

Előnyben a közösségi közlekedés – ideiglenesen egyirányúsítják a Népszínház utca egy szakaszát szerdától

Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…

3 nap ago

Az Országos Taxis Szövetség leveleiből

Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…

3 nap ago

Betilthatják a villanyautók egyik spórolós megoldását

Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…

4 nap ago