Ismét hasznos funkciókkal egészült ki a mintegy 1 millió felhasználóval rendelkező BudapestGO alkalmazás. A február 14-én indult applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas szolgáltatás is elérhetővé válik az alkalmazásban. Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára.
Június 8-tól több jelentős újdonságot is tartogat a februárban indult BudapestGO a kerékpárral közlekedők számára. Mostantól az ügyfelek még pontosabban tudják a szükséges menetidőt kiszámolni, mert az applikáció figyelembe veszi az emelkedőket és a különböző útvonaltípusokat, ráadásul az igényeik szerint testreszabhatják a kerékpáros tervezést: a többi között beállítható az emelkedők elkerülése, és választható kifejezetten kerékpárosbarát útvonal is.
Az új funkcióknak köszönhetően az útvonaltervekben látható, hogy mekkora lejtő vagy emelkedő várható a tervezett útvonalon, továbbá hogy autómentes-e a kerékpársáv, illetve hogy az úttest mentén kell haladni, esetleg kis vagy közepes forgalmú utcán kell tekerni. A BKK ügyfelei így pontos útitervet kapnak az alkalmazástól arra, hogy bringával mennyi idő alatt és milyen kerékpáros útviszonyok között lehet eljutni a célállomásra.
A MOL Bubinak is közvetlen kapcsolata lesz ezentúl a BudapestGO-val, ugyanis az ügyfelek a BudapestGO-ból egy gombnyomással át tudnak lépni a közbringa-szolgáltatás applikációjába. A BudapestGO-val ezentúl a Budapesti Közlekedési Központ egyéb szolgáltatásai is könnyebben elérhetővé válnak. Június 8-tól már az applikációból telefonon vagy más online felületen is megrendelhető a Telebusz szolgáltatás, továbbá a Telefogas révén elérhető fogaskerekű.
Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára. Akiknél be van állítva az automatikus frissítés, azoknak nincs teendőjük.
Folyamatosan fejlődik a BudapestGO
Az applikáció a februári indulása óta folyamatosan fejlődik. A BudapestGO népszerűsége töretlen, eddig már több mint 900 ezren töltötték le, vagyis a fővárosban közlekedők több mint fele már használta az alkalmazást.
A BKK ügyfelei eddig 917 ezer darab különféle terméket vásároltak az applikáció segítségével: digitális vonaljegyből február 14 óta több mint 589 ezer darabot, a március eleje óta elérhető időalapú jegyből pedig 102 ezret váltottak a felhasználók. A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
Ahogyan arról korábban a BKK már beszámolt, a májusban bevezetett újításoknak köszönhetően gyorsabb lett a felszálláskor a kódleolvasás, pontosabb és hatékonyabb lett az útvonaltervezés is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös.
A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A visszajelzés rendkívül pozitív volt, a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával.
A BudapestGO széles körben szolgálja ki az ügyfeleket, az alkalmazással egyetlen felületen lehet bérletet vagy jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről.
Forrás/kép: bkk.hu
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…