A február közepén indult BudapestGO felhasználóinak száma alig 3 hónap alatt átlépte a 750 ezret. A Budapesti Közlekedési Központ felmérésében részt vevők jelentős része maximálisan elégedett a szolgáltatással, és ajánlja is másoknak.
A BudapestGO felhasználóinak száma az alkalmazás februári bevezetése óta nagy számban emelkedett: az applikáció március 17-én érte el a félmilliót, május elején pedig már át is lépte a 750 ezres ügyfélszámot. Munkanapokon átlagosan 150 ezren használják az alkalmazást.
A BKK ügyfelei közül már 125 ezren vásároltak a BudapestGO segítségével különféle termékeket. Az applikáció a bérletes ügyfelek számára is nagyon hasznos, a népszerűségét jól mutatja, hogy az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják. A digitális vonaljegyből az alkalmazás bevezetése óta több mint 340 ezer darabot vásároltak, a március eleje óta elérhető időalapú jegyet pedig már naponta 1000 utas vette igénybe.
A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val áprilisban már 1 millió 850 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
Folyamatos megújulásban a BudapestGO
Az applikáció a bevezetése óta folyamatosan fejlődik. Az elmúlt napokban a februári induláshoz képest jelentősen gyorsabb lett a felszálláskor a kódleolvasás, amely javítja az utasok komfortérzetét. A BKK pontosabbá és gyorsabbá tette az útvonaltervezést is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös. A közeljövőben újabb funkciókkal bővülhet a BudapestGO, megújul a kerékpáros szolgáltatás, illetve a járművön ülve is elkezdhető az útvonaltervezés.
Kényelmes és felhasználóbarát alkalmazás
A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A válaszadók visszajelzése rendkívül pozitív volt, az utasok fele maximálisan elégedett a szolgáltatás színvonalával. Az ügyfelek többsége részletesen is kifejtette a véleményét a BudapestGO által kínált lehetőségekről.
A felhasználók nagy része úgy látta, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát, egy helyen elérhető benne minden fontos funkció, és nem kell sorba állni a pénztáraknál, vagy az automatáknál.
Ezért érdemes BudapestGO-ra váltani
A FUTÁR applikációt felváltó BudapestGO széles körben szolgálja ki az ügyfeleket, az utazástervezés mellett már egyre több termék elérhető. Az alkalmazással egyetlen felületen lehet jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről, továbbá a budapesti és a távolsági buszok mellett szinte minden nagyobb város helyi közösségi közlekedési eszközére is lehet jegyet, bérletet váltani. A BKK ügyfelei ismétlődően – kvázi előfizetéses jelleggel – minden hónapban automatikusan újravásárolhatják havibérletüket, a widget funkció segítségével pedig a megvásárolt jegyek és bérletek rögzíthetők a telefon főképernyőjén, ezért gyorsabbá vált a jegyérvényesítés és az ellenőrzés.
Forrás: BKK
Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…