A február közepén indult BudapestGO felhasználóinak száma alig 3 hónap alatt átlépte a 750 ezret. A Budapesti Közlekedési Központ felmérésében részt vevők jelentős része maximálisan elégedett a szolgáltatással, és ajánlja is másoknak.
A BudapestGO felhasználóinak száma az alkalmazás februári bevezetése óta nagy számban emelkedett: az applikáció március 17-én érte el a félmilliót, május elején pedig már át is lépte a 750 ezres ügyfélszámot. Munkanapokon átlagosan 150 ezren használják az alkalmazást.
A BKK ügyfelei közül már 125 ezren vásároltak a BudapestGO segítségével különféle termékeket. Az applikáció a bérletes ügyfelek számára is nagyon hasznos, a népszerűségét jól mutatja, hogy az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják. A digitális vonaljegyből az alkalmazás bevezetése óta több mint 340 ezer darabot vásároltak, a március eleje óta elérhető időalapú jegyet pedig már naponta 1000 utas vette igénybe.
A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val áprilisban már 1 millió 850 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
Folyamatos megújulásban a BudapestGO
Az applikáció a bevezetése óta folyamatosan fejlődik. Az elmúlt napokban a februári induláshoz képest jelentősen gyorsabb lett a felszálláskor a kódleolvasás, amely javítja az utasok komfortérzetét. A BKK pontosabbá és gyorsabbá tette az útvonaltervezést is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös. A közeljövőben újabb funkciókkal bővülhet a BudapestGO, megújul a kerékpáros szolgáltatás, illetve a járművön ülve is elkezdhető az útvonaltervezés.
Kényelmes és felhasználóbarát alkalmazás
A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A válaszadók visszajelzése rendkívül pozitív volt, az utasok fele maximálisan elégedett a szolgáltatás színvonalával. Az ügyfelek többsége részletesen is kifejtette a véleményét a BudapestGO által kínált lehetőségekről.
A felhasználók nagy része úgy látta, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát, egy helyen elérhető benne minden fontos funkció, és nem kell sorba állni a pénztáraknál, vagy az automatáknál.
Ezért érdemes BudapestGO-ra váltani
A FUTÁR applikációt felváltó BudapestGO széles körben szolgálja ki az ügyfeleket, az utazástervezés mellett már egyre több termék elérhető. Az alkalmazással egyetlen felületen lehet jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről, továbbá a budapesti és a távolsági buszok mellett szinte minden nagyobb város helyi közösségi közlekedési eszközére is lehet jegyet, bérletet váltani. A BKK ügyfelei ismétlődően – kvázi előfizetéses jelleggel – minden hónapban automatikusan újravásárolhatják havibérletüket, a widget funkció segítségével pedig a megvásárolt jegyek és bérletek rögzíthetők a telefon főképernyőjén, ezért gyorsabbá vált a jegyérvényesítés és az ellenőrzés.
Forrás: BKK
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…