Categories: Hírek

Megnyílt a Plaza Premium Lounge Ferihegyen

Negyven fős prémiumváró

 

Megnyílt a Plaza Premium Group 40 férőhelyes, 107 négyzetméteren elhelyezkedő várója a Sky Court épületében, minőségi szolgáltatásokkal, valamint kényelmes környezettel várva a budapesti repülőtér utasait. A Plaza Premium az első, kifejezetten utasvárók üzemeltetésére és vendéglátásra szakosodott nemzetközi cég a budapesti légikikötőben – írja a airportal.hu 

A Plaza Premium Group a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren nyitotta meg a legújabb Plaza Premium Lounge váróját, amely a Sky Court épületében, közel 107 négyzetméternyi területen várja a vendégeket.

A 40 férőhelyes váróban szolgáltatások széles körét kínálják az utasoknak, beleértve különleges magazinokat, képernyős szórakoztatást és a magyar konyha jellegzetes ételeit, a nemzetközi kínálat mellett.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a nyolcadik lounge nyitja meg kapuit az utasok előtt, azonban a Plaza Premium az első nemzetközi cég a budapesti repülőtéren, amely kifejezetten utasvárók üzemeltetésére és vendéglátásra specializálódott. A vállalat 2021-ben ötödszörre nyerte el a világ legjobb független repülőtéri várójának járó Skytrax-díjat.

„Az első Plaza Premium Lounge megnyitása a budapesti repülőtéren nagyon izgalmas lehetőségeket kínál a Plaza Premium Group számára, mivel tovább növeljük európai jelenlétünket. A bizalom erősödik, az utasszámok ismét látványos növekedést mutatnak, és a Plaza Premium Group azon törekvése, hogy világszínvonalú repülőtéri vendéglátó szolgáltatásait és létesítményeit kiterjessze Európában, jó úton haladnak. Alig várjuk, hogy a következő hónapokban több európai repülőtéren is elérhetővé tegyük díjnyertes, kategóriájában legjobb vendéglátó szolgáltatásainkat, beleértve az Airport Lounge, Airport Meet & Greet, In-Terminal Airport Hotel, Airport Dining és további prémium repülőtéri szolgáltatásainkat” – mondta Jonathan Song, a Plaza Premium Group globális üzletfejlesztési igazgatója.

A repülőtéri várakozás az utazási élmény fontos része. A Budapest Airport ezért kiemelten fontosnak tartja, hogy ehhez kellemes és nyugodt környezetet biztosítson azok számára, akik prémium szolgáltatásokra tartanak igényt.

Chris Dinsdale, a Budapest Airport Zrt. vezérigazgatója elmondta: „Minden nap elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a Magyarországra érkező és innen induló utasok számára az ország méltó kapuja legyen. Az utóbbi években légitársasági partnereinkkel együtt Magyarország és Budapest turisztikai fejlődésének egyik kulcsszereplőjévé váltunk. Elsődleges célunk, hogy ezt a szerepet megőrizve és megerősítve folyamatosan emeljük szolgáltatásaink minőségét, és ezzel együtt utasaink elégedettségét.” Hozzátette: „Ennek egyik fontos lépése a Plaza Premium Group várójának megnyitása, amelynek prémium szolgáltatásai között minden vendég megtalálja a számára szimpatikus kikapcsolódási formát, és kellemesen töltheti a repülőtéri várakozás perceit.”

A koronavírus-járvány miatt a Budapest Airport és a Plaza Premium a váróban kiemelt figyelmet fordít arra, hogy higiénikus és biztonságos környezetet biztosítsanak minden utas számára. A Plaza Premium Lounge We Care For Your Wellbeing programja a budapesti repülőtéri intézkedésekkel összhangban segíti a privát szféra és a távolság megtartását, egymástól nagyobb távolságra elhelyezett, kényelmes ülőhelyekkel. Emellett érintésmentes kézfertőtlenítőket helyeztek ki, folyamatosan fertőtlenítik a váró területét és tisztítják a levegőt, valamint a váró minden munkatársa szigorú fertőtlenítési eljárásokat követ, és mindig maszkot visel – olvasható az anyagban.

Cash/fotó: Baranyi Róbert

 

Double D

Recent Posts

Több lépcsőben emelkedik az alanyi adómentesség határa

Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…

12 óra ago

Drosztengedély – Változások 2026-tól!

Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…

1 nap ago

December 8-tól bárki bejelentheti a közúti korlátozásokat a BKK Info oldalán

A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…

2 nap ago

30 év után hétfőn elköszönt az utasoktól Budapest népszerű taxitársasága

Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…

3 nap ago

Nem szállítunk zsidókat – kidobták a taxiból a korábbi szépségkirálynőt

Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…

3 nap ago

Úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki vizsgáztatni a tíz évnél öregebb autókat

Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…

3 nap ago