Categories: Hírek

Mesterséges intelligencia a Főtaxinál

A marketing szakma is értékelte a márkaépítést

 

Újabb világmárkák jelentek meg Magyarországon, átnevezték az egyik legnagyobb házhoz szállító céget, mesterséges intelligencia segíti az étel- és a taxirendelést – olvasható a Marketing&Media magazin legújabb számában.

Robotdiszpécserrel erősített a Főtaxi

A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxinál lett elérhető a robotdiszpécser szolgáltatás, amely főként azoknak az utasoknak jelent segítséget, akik csúcsidőszakban szeretnének telefonon taxit rendelni. Mindez egy újabb lépés a Főtaxi működésének modernizálásában: november közepén már az összes taxirendelés több mint 50 százalékát digitális csatornákon, vagyis a taxirendelő mobilapplikáción és a robotdiszpécseren keresztül kezelték.

 

Skandináviában terjeszkedik a Randivonal

A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners a Mötesplatsen nevű, Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. A szájt korábbi tulajdonosa, a Schibsted 15 év után válik meg a vállalattól. A Randivonalat és a Mötesplatsent működtető Dating Central Europe így az európai társkeresőpiacon már hat országban lesz jelen, konszolidált árbevétele pedig meghaladja a 2,5 milliárd forintot.

 

Nevet váltott a Netpincér

Október elejétől Foodpandára keresztelték át a Netpincért, amely új arculattal működik tovább. Az 1999-ben alapított Netpincér 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett.

A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn belül szüksége lehet. A vállalat részben emiatt döntött a márka újrapozicionálása mellett. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezették be elsőként az új Foodpanda márkát.

 Szalont nyitott Budapesten az Alpine

A 60 négyzetméteres kiállítótermet a Váci úton nyitotta meg a Renault egyik partnere, a Carnet Triplex Kft., amely a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó Carnet Csoport tagja. A lépés része az Alpine nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, amelynek keretében a Renault Csoport innovatív, eredeti és exkluzív sportkocsimárkája egyre több európai piacon terjeszkedik a következő hónapokban.

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Cash/fotó: Youtube

OldA

Recent Posts

Sok autós még nem is hallott erről az új uniós szabályról – Az ön autóját is érinti!

Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…

15 óra ago

Hatalmas horderejű bejelentésekkel érkezik a Toyota az idei Japán Mobilitási Kiállításon

Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…

2 nap ago

Olcsóbb lesz a jogosítvány: oktató helyett a szülők is taníthatják a kezdő sofőröket

Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…

2 nap ago

Az október 23-i hosszú hétvégén lesz utoljára nyitva a Pesti alsó rakpart 2025-ben

Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…

3 nap ago

Ön is e-cigizik vezetés közben? Mostantól ez tilos lehet – mutatjuk, miért!

Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…

4 nap ago

Ideiglenes forgalomkorlátozás Budapesten

Az október 23-ai rendezvények és gyűlések miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2025. október 26-ig Budapest több…

5 nap ago