Categories: Hírek

Mesterséges intelligencia a Főtaxinál

A marketing szakma is értékelte a márkaépítést

 

Újabb világmárkák jelentek meg Magyarországon, átnevezték az egyik legnagyobb házhoz szállító céget, mesterséges intelligencia segíti az étel- és a taxirendelést – olvasható a Marketing&Media magazin legújabb számában.

Robotdiszpécserrel erősített a Főtaxi

A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxinál lett elérhető a robotdiszpécser szolgáltatás, amely főként azoknak az utasoknak jelent segítséget, akik csúcsidőszakban szeretnének telefonon taxit rendelni. Mindez egy újabb lépés a Főtaxi működésének modernizálásában: november közepén már az összes taxirendelés több mint 50 százalékát digitális csatornákon, vagyis a taxirendelő mobilapplikáción és a robotdiszpécseren keresztül kezelték.

 

Skandináviában terjeszkedik a Randivonal

A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners a Mötesplatsen nevű, Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. A szájt korábbi tulajdonosa, a Schibsted 15 év után válik meg a vállalattól. A Randivonalat és a Mötesplatsent működtető Dating Central Europe így az európai társkeresőpiacon már hat országban lesz jelen, konszolidált árbevétele pedig meghaladja a 2,5 milliárd forintot.

 

Nevet váltott a Netpincér

Október elejétől Foodpandára keresztelték át a Netpincért, amely új arculattal működik tovább. Az 1999-ben alapított Netpincér 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett.

A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn belül szüksége lehet. A vállalat részben emiatt döntött a márka újrapozicionálása mellett. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezették be elsőként az új Foodpanda márkát.

 Szalont nyitott Budapesten az Alpine

A 60 négyzetméteres kiállítótermet a Váci úton nyitotta meg a Renault egyik partnere, a Carnet Triplex Kft., amely a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó Carnet Csoport tagja. A lépés része az Alpine nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, amelynek keretében a Renault Csoport innovatív, eredeti és exkluzív sportkocsimárkája egyre több európai piacon terjeszkedik a következő hónapokban.

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Cash/fotó: Youtube

OldA

Recent Posts

Budapest és Miskolc után ma Debrecenben is elindult az Uber

Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…

1 nap ago

Figyelmeztetett a rendőrség és a BKK, felfordul a közlekedés Budapesten

Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…

1 nap ago

Itt az év egyik legkockázatosabb időszaka az autósok számára

Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…

2 nap ago

Van egy módszer, amely lenullázza a hazai autósok büntetőpontjait, sokan nem tudnak róla

Te is gyűjtöd az előéleti pontokat? Ha igen, és már majdnem kipontozódtál, akkor erről a…

2 nap ago

Olcsó villanyautóba kerül az első tömeggyártású félig szilárdtest-akkumulátor?

Bár a teljesen szilárdtest, azaz folyékony elektrolit nélkül készülő akkumulátorokra még az optimista becslések szerint is az évtized…

2 nap ago

Visszamenőleges ellenőrzések – Célkeresztben a 2020-2021-es évek

A Nemzeti Adó-és Vámhivatal alapesetben 5 évre visszamenőleg végezhet ellenőrzéseket az adózóknál. Jelenleg a nemzetközi…

3 nap ago