Újabb világmárkák jelentek meg Magyarországon, átnevezték az egyik legnagyobb házhoz szállító céget, mesterséges intelligencia segíti az étel- és a taxirendelést – olvasható a Marketing&Media magazin legújabb számában.
Robotdiszpécserrel erősített a Főtaxi
A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxinál lett elérhető a robotdiszpécser szolgáltatás, amely főként azoknak az utasoknak jelent segítséget, akik csúcsidőszakban szeretnének telefonon taxit rendelni. Mindez egy újabb lépés a Főtaxi működésének modernizálásában: november közepén már az összes taxirendelés több mint 50 százalékát digitális csatornákon, vagyis a taxirendelő mobilapplikáción és a robotdiszpécseren keresztül kezelték.
Skandináviában terjeszkedik a Randivonal
A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners a Mötesplatsen nevű, Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. A szájt korábbi tulajdonosa, a Schibsted 15 év után válik meg a vállalattól. A Randivonalat és a Mötesplatsent működtető Dating Central Europe így az európai társkeresőpiacon már hat országban lesz jelen, konszolidált árbevétele pedig meghaladja a 2,5 milliárd forintot.
Nevet váltott a Netpincér
Október elejétől Foodpandára keresztelték át a Netpincért, amely új arculattal működik tovább. Az 1999-ben alapított Netpincér 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett.
A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn belül szüksége lehet. A vállalat részben emiatt döntött a márka újrapozicionálása mellett. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezették be elsőként az új Foodpanda márkát.
Szalont nyitott Budapesten az Alpine
A 60 négyzetméteres kiállítótermet a Váci úton nyitotta meg a Renault egyik partnere, a Carnet Triplex Kft., amely a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó Carnet Csoport tagja. A lépés része az Alpine nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, amelynek keretében a Renault Csoport innovatív, eredeti és exkluzív sportkocsimárkája egyre több európai piacon terjeszkedik a következő hónapokban.
Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.
Cash/fotó: Youtube
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…