Categories: Hírek

Mesterséges intelligencia a Főtaxinál

A marketing szakma is értékelte a márkaépítést

 

Újabb világmárkák jelentek meg Magyarországon, átnevezték az egyik legnagyobb házhoz szállító céget, mesterséges intelligencia segíti az étel- és a taxirendelést – olvasható a Marketing&Media magazin legújabb számában.

Robotdiszpécserrel erősített a Főtaxi

A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxinál lett elérhető a robotdiszpécser szolgáltatás, amely főként azoknak az utasoknak jelent segítséget, akik csúcsidőszakban szeretnének telefonon taxit rendelni. Mindez egy újabb lépés a Főtaxi működésének modernizálásában: november közepén már az összes taxirendelés több mint 50 százalékát digitális csatornákon, vagyis a taxirendelő mobilapplikáción és a robotdiszpécseren keresztül kezelték.

 

Skandináviában terjeszkedik a Randivonal

A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners a Mötesplatsen nevű, Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. A szájt korábbi tulajdonosa, a Schibsted 15 év után válik meg a vállalattól. A Randivonalat és a Mötesplatsent működtető Dating Central Europe így az európai társkeresőpiacon már hat országban lesz jelen, konszolidált árbevétele pedig meghaladja a 2,5 milliárd forintot.

 

Nevet váltott a Netpincér

Október elejétől Foodpandára keresztelték át a Netpincért, amely új arculattal működik tovább. Az 1999-ben alapított Netpincér 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett.

A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn belül szüksége lehet. A vállalat részben emiatt döntött a márka újrapozicionálása mellett. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezették be elsőként az új Foodpanda márkát.

 Szalont nyitott Budapesten az Alpine

A 60 négyzetméteres kiállítótermet a Váci úton nyitotta meg a Renault egyik partnere, a Carnet Triplex Kft., amely a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó Carnet Csoport tagja. A lépés része az Alpine nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, amelynek keretében a Renault Csoport innovatív, eredeti és exkluzív sportkocsimárkája egyre több európai piacon terjeszkedik a következő hónapokban.

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Cash/fotó: Youtube

OldA

Recent Posts

Gyakori tévhit miatt akár a jogosítványunkat is elveszíthetjük

Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…

12 óra ago

Egészen elképesztő, ami a használtautó-piacon történik

A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…

13 óra ago

Hamarosan nincs több lebuktatott traffipax

A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…

2 nap ago

Ha ilyen autód van nem hajthatsz be ezekbe a városokba

Már nem csak az elektromosok és hibridek sújtják a piaci versenyben a benzines és gázolajos…

3 nap ago

Májusban is lendületesen bővült a hazai elektromos járműpark

2020 elejéhez képest tízszeresére nőtt a tisztán elektromos járműállomány Magyarországon. Minden idők második legjobb havi…

5 nap ago

Autósok figyelem: ez a hiba akár félmillióba is kerülhet

A lejárt jogosítvány nem csupán egy adminisztratív baki, hanem súlyos következményekkel is jár. Aki nem…

5 nap ago