Lengyel Sándor, 1996-ban a City Taxi managereként, úgy kezdi a beszélgetést, hogy több mint kétszázan várnak arra, hogy a Citybe bejussanak, miközben a többi fuvarszervező örömmel lát minden jelentkezőt. A fő okok között elsősorban a szövetkezeti formát említi. A közösségi tulajdon előnyei például, hogy a vezetés is taxizik, így a problémákat azonnal észlelik, és orvosolják. Továbbá nem hoznak a tagságot – mint tulajdonost – hátrányosan érintő döntéseket. A beszélgetés idején a fővárosban a maximált tarifa volt érvényben. Egy akkori hivatalos felmérés szerint a kiírt árak az esetek többségében nem a valóságot mutatták. Így a City például e felmérés szerint olcsóbb volt, mint az alacsonyabb árakat hirdető konkurencia. A taxisoknak nem kell magyarázni, hogy ez miért is lehetett. A riportban számos ma is érvényes megállapítás elhangzik Lengyel Sanyi részéről, tessék elolvasni.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_08_05-06.pdf”]
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…