Lengyel Sándor, 1996-ban a City Taxi managereként, úgy kezdi a beszélgetést, hogy több mint kétszázan várnak arra, hogy a Citybe bejussanak, miközben a többi fuvarszervező örömmel lát minden jelentkezőt. A fő okok között elsősorban a szövetkezeti formát említi. A közösségi tulajdon előnyei például, hogy a vezetés is taxizik, így a problémákat azonnal észlelik, és orvosolják. Továbbá nem hoznak a tagságot – mint tulajdonost – hátrányosan érintő döntéseket. A beszélgetés idején a fővárosban a maximált tarifa volt érvényben. Egy akkori hivatalos felmérés szerint a kiírt árak az esetek többségében nem a valóságot mutatták. Így a City például e felmérés szerint olcsóbb volt, mint az alacsonyabb árakat hirdető konkurencia. A taxisoknak nem kell magyarázni, hogy ez miért is lehetett. A riportban számos ma is érvényes megállapítás elhangzik Lengyel Sanyi részéről, tessék elolvasni.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_08_05-06.pdf”]
A jövő év áprilisától Magyar Mobilitási és Autóklub néven működik tovább a Magyar Autóklub, a…
Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és a kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig - tájékoztatta…
Ha szalonból vásárolunk újautót, azt feltételezzük, hogy egy teljesen új, hibátlan és kifogástalan terméket kapunk…
San Franciscóban december 9-én egy önvezető Waymo-taxi kis híján balesetet okozott, amikor hirtelen a szembejövő…
Ausztriai kutatók vizsgálata szerint a járműtechnológia fejlődése olyan szintre érhet el, amikor már az út…
Börtönbe küldené a Budapesti VI. és VII. Kerületi Ügyészség azt a 28 éves R. Györgyöt, aki…