Lengyel Sándor, 1996-ban a City Taxi managereként, úgy kezdi a beszélgetést, hogy több mint kétszázan várnak arra, hogy a Citybe bejussanak, miközben a többi fuvarszervező örömmel lát minden jelentkezőt. A fő okok között elsősorban a szövetkezeti formát említi. A közösségi tulajdon előnyei például, hogy a vezetés is taxizik, így a problémákat azonnal észlelik, és orvosolják. Továbbá nem hoznak a tagságot – mint tulajdonost – hátrányosan érintő döntéseket. A beszélgetés idején a fővárosban a maximált tarifa volt érvényben. Egy akkori hivatalos felmérés szerint a kiírt árak az esetek többségében nem a valóságot mutatták. Így a City például e felmérés szerint olcsóbb volt, mint az alacsonyabb árakat hirdető konkurencia. A taxisoknak nem kell magyarázni, hogy ez miért is lehetett. A riportban számos ma is érvényes megállapítás elhangzik Lengyel Sanyi részéről, tessék elolvasni.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_08_05-06.pdf”]
Elfogták a férfit, aki késsel fenyegetett egy taxist a XVIII. kerületben. Kiderült, hogy tavaly is…
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…