Horváth György 1996-os írásában előkerül a ma újra nagyon népszerű téma, az üzemanyagok árképzése, az áfatartalom visszaigényléséből kizárt, üzemi célra használt autók, így a taxisok problémája is. Ők, bár nyugtaadós órával kell dolgozzanak, az üzemanyag áfatartalmát nem igényelhetik vissza. Ma sem. De szóba kerülnek a drosztbirtokos taxisok, a 40% alatti gurulóval dolgozók és a nyolc tarifa is, melyet emelni kellene. Ma egy tarifa van, ami emelésre szorulna. Az alábbi írásban sok jó érvet, szempontot ismerhetnek meg az olvasók.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_04_13-14.pdf”]
Felduzzadt a taxispiac a pandémia óta, miközben egyre több a szakmailag és jogilag is megkérdőjelezhető…
Dermesztő képet festett a taxis piac jelenlegi helyzetéről Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke…
Jövőre autósok százezrei spórolhatnak az autópálya-használaton: egyes vármegyékben féláron vagy még olcsóbban váltható éves matrica,…
A hétfőn induló egyhetes akcióban ezúttal mindenféle járműveket ellenőriznek majd. A ROADPOL Operational Group (Európai…
Magyarország egyik legforgalmasabb útszakaszára telepítettek a napokban traffiboxt. A Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálja előtt…
Amikor nem indul a kocsi, sokan csak legyintenek: „Sebaj, rácuppantom a kábeleket, és kész is.”…