Horváth György 1996-os írásában előkerül a ma újra nagyon népszerű téma, az üzemanyagok árképzése, az áfatartalom visszaigényléséből kizárt, üzemi célra használt autók, így a taxisok problémája is. Ők, bár nyugtaadós órával kell dolgozzanak, az üzemanyag áfatartalmát nem igényelhetik vissza. Ma sem. De szóba kerülnek a drosztbirtokos taxisok, a 40% alatti gurulóval dolgozók és a nyolc tarifa is, melyet emelni kellene. Ma egy tarifa van, ami emelésre szorulna. Az alábbi írásban sok jó érvet, szempontot ismerhetnek meg az olvasók.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_04_13-14.pdf”]
Elképesztő kijelentés: egy villanyautó nagyobb szénlábnyomot hagy, mint három hibrid! Akio Toyoda, a Toyota elnöke…
Továbbra is virágzik a taxis fuvarszervezői piaci Budapesten. Kiderült, hogy a legnagyobb bevételek eléréséhez kell…
Az utóbbi időben egyre több kigyulladt autóról lehet hallani, azonban a mostani elképesztő veszélybe sodorta…
Elfogták a férfit, aki késsel fenyegetett egy taxist a XVIII. kerületben. Kiderült, hogy tavaly is…
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…