1994-ben megjelent az új “kamarai törvény”. vagyis a vállakozások KÖTELEZŐEN kamarai tagokká lettek, és ez bizony pénzükbe került. Kiderült, hogy a tagdíjat 1995-től kell fizetni. A taxisok a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) kötelékébe kerültek. Ezzel párhuzamosan a korábbi kamarai elnevezéseket meg kellett változtatni. Így a Taxis Kamara átalakulása is megkezdődött szövetséggé. A cikk 1995-ös megjelenésekor a BKIK-nak még se székháza, se irodája nem volt.
Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…