1994-ben megjelent az új “kamarai törvény”. vagyis a vállakozások KÖTELEZŐEN kamarai tagokká lettek, és ez bizony pénzükbe került. Kiderült, hogy a tagdíjat 1995-től kell fizetni. A taxisok a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) kötelékébe kerültek. Ezzel párhuzamosan a korábbi kamarai elnevezéseket meg kellett változtatni. Így a Taxis Kamara átalakulása is megkezdődött szövetséggé. A cikk 1995-ös megjelenésekor a BKIK-nak még se székháza, se irodája nem volt.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…