A “fénykorában” közel 1500 taxis tagot számláló Budapesti Taxisok Ipartestülete (BTI) elnöksége javaslatban fordul az ország taxisokat tömörítő érdekképviseleti szervezeteihez egy egységes taxis képviselet létrehozása érdekében. Ezen írásban egy igen részletes összegzés található a korábbi érdekképviseleti szerkezetről, melyet talán a jelenkor taxisai is szívesen olvasnak saját múltjukról. Kezdve a ’80-as évek kötelező KIOSZ tagságától a BTI megalakulásán keresztül a Taxisok Budapesti Kamarájáig. Majd megalakult sok más mellett az (országos) Taxis Kamara is. Szóba kerülnek a taxisok hátán felmászó “hordószónokok”, akik óriási károkat okoztak tevékenységükkel. Az írás végén számos megoldandó kérdést is felsorol a BTI elnöksége, melyek egy része azóta megoldódott.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…