A “fénykorában” közel 1500 taxis tagot számláló Budapesti Taxisok Ipartestülete (BTI) elnöksége javaslatban fordul az ország taxisokat tömörítő érdekképviseleti szervezeteihez egy egységes taxis képviselet létrehozása érdekében. Ezen írásban egy igen részletes összegzés található a korábbi érdekképviseleti szerkezetről, melyet talán a jelenkor taxisai is szívesen olvasnak saját múltjukról. Kezdve a ’80-as évek kötelező KIOSZ tagságától a BTI megalakulásán keresztül a Taxisok Budapesti Kamarájáig. Majd megalakult sok más mellett az (országos) Taxis Kamara is. Szóba kerülnek a taxisok hátán felmászó “hordószónokok”, akik óriási károkat okoztak tevékenységükkel. Az írás végén számos megoldandó kérdést is felsorol a BTI elnöksége, melyek egy része azóta megoldódott.
Meglepően önzetlen taxis hírére kapta fel a fejét az online világ, a 28 éves sofőr…
Olaszországban rengeteg lazán szabályozott sebességmérő kamera figyeli a forgalmat, de idén nyáron szigorúbb előírások alapján…
A Tesla ideiglenes jelleggel június 22-én megteremti az önvezető robottaxis fuvarozás lehetőségét a nagyközönség számára…
Elképesztő kijelentés: egy villanyautó nagyobb szénlábnyomot hagy, mint három hibrid! Akio Toyoda, a Toyota elnöke…
Továbbra is virágzik a taxis fuvarszervezői piaci Budapesten. Kiderült, hogy a legnagyobb bevételek eléréséhez kell…
Az utóbbi időben egyre több kigyulladt autóról lehet hallani, azonban a mostani elképesztő veszélybe sodorta…