Az már 1994-ben is világos volt a taxisok és képviselőik számára, hogy a taxiautó munkaeszköz. Mint például a péknek a kemence, vagy az esztergályosnak az esztergapad. E nélkül nem lehetne taxiszolgáltatást nyújtani. A kérés az volt, hogy amennyiben az autót KIZÁRÓLAG taxizásra használják, úgy annak áfatartalmát a vállalkozó visszaigényelhesse. Mint a többi vállalkozás teheti munkaeszköze esetén. Nos, ez az igény – mint az az alábbi levélből kiderül – nem érte el a jogalkotó ingerküszöbét. Az üzemanyagár áfatartalmát is szerették volna az érdekképviselők visszaigényelhetővé tenni, hasonlóan a közúti áruszállítókhoz. Ezt az elvárást csak megfogalmazni lehetett, arról még tárgyalni sem. A Taxis kamara elnöke, Sipeki József, a miniszternek írt levelében egyéb szempontokat is megfogalmaz, melyek sajnos ma is érvényesek lehetnének.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…