Az alábbi levelezésből kiderül, a fővárosi taxiállomások helyzete tarthatatlanná vált. Ezért – 1993-ban – a taxisokat képviselő Taxis Kamara javaslatot tett egy fővárosi drosztkezelő gazdálkodó szervezet létrehozására. Tehát így kezdődött, és mi lett belőle? Ezt a javaslatot ma, 2021-ben szerintem a fővárosi taxisok többsége nem fogadná kitörő lelkesedéssel, ám akkor ez előremutató módon szabályozta volna a taxiállomások helyzetét. A taxisok lelkesek voltak, jó javaslatokat tettek. Viszont ebből ami megvalósult, – hála a politikusoknak, aki a döntéseket hozzák – az szinte semmit sem oldott meg a kialakult problémahalmazból. Hogy finomak legyünk. Azt is leszögezi az akkori kamara, hogy a taxiállomás az utasokért, nem a taxisokért van. Nahát, ezt ma sem ártana hangsúlyozni, mert képviselőink azt hiszik, a taxisoknak tesznek (tennének) szivességet egy-egy kialakított taxiállomással. A kamara levelében igen sok kérdés van, melyekre lassan 3 évtizede nincs válasz az önkormányzat(ok) részéről. A javaslatot mindössze két kerület méltatta válaszra…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…
Az október 23-ai rendezvények és gyűlések miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2025. október 26-ig Budapest több…