Az alábbi levelezésből kiderül, a fővárosi taxiállomások helyzete tarthatatlanná vált. Ezért – 1993-ban – a taxisokat képviselő Taxis Kamara javaslatot tett egy fővárosi drosztkezelő gazdálkodó szervezet létrehozására. Tehát így kezdődött, és mi lett belőle? Ezt a javaslatot ma, 2021-ben szerintem a fővárosi taxisok többsége nem fogadná kitörő lelkesedéssel, ám akkor ez előremutató módon szabályozta volna a taxiállomások helyzetét. A taxisok lelkesek voltak, jó javaslatokat tettek. Viszont ebből ami megvalósult, – hála a politikusoknak, aki a döntéseket hozzák – az szinte semmit sem oldott meg a kialakult problémahalmazból. Hogy finomak legyünk. Azt is leszögezi az akkori kamara, hogy a taxiállomás az utasokért, nem a taxisokért van. Nahát, ezt ma sem ártana hangsúlyozni, mert képviselőink azt hiszik, a taxisoknak tesznek (tennének) szivességet egy-egy kialakított taxiállomással. A kamara levelében igen sok kérdés van, melyekre lassan 3 évtizede nincs válasz az önkormányzat(ok) részéről. A javaslatot mindössze két kerület méltatta válaszra…
Elképesztő kijelentés: egy villanyautó nagyobb szénlábnyomot hagy, mint három hibrid! Akio Toyoda, a Toyota elnöke…
Továbbra is virágzik a taxis fuvarszervezői piaci Budapesten. Kiderült, hogy a legnagyobb bevételek eléréséhez kell…
Az utóbbi időben egyre több kigyulladt autóról lehet hallani, azonban a mostani elképesztő veszélybe sodorta…
Elfogták a férfit, aki késsel fenyegetett egy taxist a XVIII. kerületben. Kiderült, hogy tavaly is…
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…