A Dacia Duster hazánkban is igen népszerű, elsősorban ár/érték aránya és megfizethetősége révén. Sok taxis nem véletlenül választotta munkaeszközöl a román autót. Most, hogy bemutatkozott a külsőleg is megújult, de belső tartalomban is fejlődött változata, már csak egy dologgal maradt adós a forgalmazó, az árral. Most ezt is közzé tették.
Komfort terén is fejlődött a Duster, a felhasználók szempontjából értékes területen. Teljesen új szövet kárpitot alkalmaztak az utastérben, így vélhetően a minőségérzet is javulni fog. Kicserélték az első fejtámlákat is, melyek vékonyabbak, ezzel jobb kilátást biztosítanak a hátul ülőknek. Elöl új a középkonzol és a rajta lévő széles könyöklő, ezt 70 milliméteres úton lehet állítani, alatta 1,1 literes tároló rekesz található két darab USB csatlakozóval.
Már alapfelszereltségben is szerepel kijelző a kormány mögötti műszercsoportban, valamint automata fényszóró kapcsolás, sebesség limiter, tempomat és automata klíma is. Érkezett egy új, 8 colos multimédia kijelző is, melynek beépítése az eddigi legszebb, amit Daciában láttunk. A Media Display és Media Nav opcióknál elérhető kijelzőn okostelefon is tükrözhető, valamint digitális rádióadók, de hangvezérlés is képes fogadni az iOS és Android rendszerű telefonokhoz, erre külön gomb is szolgál a kormányon. A Media Nav esetén fedélzeti Wifi és navigációs rendszer is szerepel – írta értékelésében a vezess.hu.
Mivel a Duster továbbra is lehet 4×4 hajtású valódi terepképességekkel rendelkező SUV, fontos ennek szolgálata is. Kibővített terepalkalmazások segítik a sofőrt, valamint hatékonyabb abroncsokkal szerelik az új Dustert. Motorkínálatában nincs változás, a 115 lóerős 1,5 dCi mellett 90, 130 és 150 lóerős turbós benzines modellek szerepelnek, újdonság viszont a hatfokozatú duplakuplungos automataváltó a 150 lóerős elsőkerekes kivitelhez. Kérhető továbbra is elektronikusan vezérelt összkerékhajtás és – ahogy azt korábban már megírtuk – akár gázos kivitelben is rendelhető lesz az új Duster.
Vezetéstámogató rendszereinek sora most holttérfigyelővel bővült, ami 30-140 km/h között aktív és hang és fényjelzéssel ad információt a sofőr számára. Elgurulásgátló és lejtőn elindulást segítő, parkoló szenzorok és tolatókamera, de 360 fokos parkolókamera rendszer is elérhető hozzá, ami nem csak városban, de terepen is kimondottan jól jön.
A frissített Duster legolcsóbb változatáért, a TCe90-ért, Access felszereltségi szinten 3 899 000 forintot kérnek. A legdrágább változat pedig a Blue dCi 115 Prestige, 6 649 000 forint. A Dacia Duster legdrágább extrája a bőrhatású kárpitozás (200 ezer forint) és a metálfényezés (175 000 forint).
Mindezek ismeretében már semmi sincs, ami a vásárolni szándékozókat hátráltassa, hogy az elképzeléseit, vágyait realizálja anyagi lehetőségeivel.
Cash/fotó: dacia.hu
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…