Az 1993-ban, a környezetvédők által készített anyag szerint például a budapesti XI. kerületben a vizsgált 98 gyermek 33 százalékában találtak a határértéket meghaladó biológiai markert. Akkor is azért jelent meg ez az írás a Taxisok Világa magazinban, mert a városi levegőt napi 10-12 órában belélegző taxisokat senki sem vizsgálta, vizsgálja. Pedig, ha a gyerekek, akik csak viszonylag keveset vannak a “jó levegőn” ilyen kóros értékeket mutattak, mi lett volna az eredmény kollégáinknál? Ráadásul az elmúlt 28 év alatt ezek az értékek jelentősen, talán nagyságrendekkel romlottak. A tanulságot nem a mi dolgunk levonni…
Megszűnik a fizetőkapuknál való megállás, az autósok folyamatosan haladhatnak majd az autópályákon. Horvátország megkezdi az…
Az innováció lehetővé teszi, hogy az autók, buszok és teherjárművek vezetés közben is energiához jussanak,…
A Deutsche Bank elemzésében a világ 69 nagyvárosában nézte meg, mi, mennyibe kerül, és ezek…
Megkezdte a terjeszkedést a közép-kelet-európai régióban az Omoda és Jaecoo autómárka magyarországi importőre, a Genius…
Hirtelen meglátjuk az út mentén az ismerős dobozt, benne egy optikával. Beletaposunk a fékbe, mert…
Kizárólagos lakossági parkolóhelyek kialakításával segítik a helyi lakosokat. Új rendelkezést hozott Zugló önkormányzata azért, hogy…