Farkas Gábor pécsi taxis sajnálja, hogy nincs egységes érdekképviseletük a taxisoknak. ( Ezt a kérdést talán fel lehetne vetni ma is, de az írás 1992-ből származik) Az egymás alá ígérgetés a tarifákban a taxisok ellehetetlenüléséhez vezet – fejti ki az olvasó. A megjelent új, 1992-es kormányrendelet számos feltételt szab a szakmát űzők felé, a tanfolyami- és vizsgakötelezettség, az autók emelt szintű megbontásos vizsgálata, az új nyugtaadós taxióra, a megkülönböztető sárga rendszám és a kaució igen sokba kerül. Ezt pedig a leszorított tarifákkal nem lehet kitermelni, érvel alább a pécsi kolléga.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…