Farkas Gábor pécsi taxis sajnálja, hogy nincs egységes érdekképviseletük a taxisoknak. ( Ezt a kérdést talán fel lehetne vetni ma is, de az írás 1992-ből származik) Az egymás alá ígérgetés a tarifákban a taxisok ellehetetlenüléséhez vezet – fejti ki az olvasó. A megjelent új, 1992-es kormányrendelet számos feltételt szab a szakmát űzők felé, a tanfolyami- és vizsgakötelezettség, az autók emelt szintű megbontásos vizsgálata, az új nyugtaadós taxióra, a megkülönböztető sárga rendszám és a kaució igen sokba kerül. Ezt pedig a leszorított tarifákkal nem lehet kitermelni, érvel alább a pécsi kolléga.
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…