Farkas Gábor pécsi taxis sajnálja, hogy nincs egységes érdekképviseletük a taxisoknak. ( Ezt a kérdést talán fel lehetne vetni ma is, de az írás 1992-ből származik) Az egymás alá ígérgetés a tarifákban a taxisok ellehetetlenüléséhez vezet – fejti ki az olvasó. A megjelent új, 1992-es kormányrendelet számos feltételt szab a szakmát űzők felé, a tanfolyami- és vizsgakötelezettség, az autók emelt szintű megbontásos vizsgálata, az új nyugtaadós taxióra, a megkülönböztető sárga rendszám és a kaució igen sokba kerül. Ezt pedig a leszorított tarifákkal nem lehet kitermelni, érvel alább a pécsi kolléga.
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…