A Budataxi ekkor már 5 éve mint kisszövetkezet működött, ám a taxisok, akik ezt a társaságot létrehozták 1982-ben, tíz év múlva elvesztették a közösség irányításának jogát. A kisszövetkezet utolsó két vezetőjét kizárták maguk közül, és az új Budataxi már kft-ként működött a Pásztor testvérek tulajdonában. Hogy a tagság is elégedett legyen, az ügyvezetéssel egy alapítót, Czainkó Zoltánt bízták meg. A részletek a cikkben
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…
Már nem csak az elektromosok és hibridek sújtják a piaci versenyben a benzines és gázolajos…
2020 elejéhez képest tízszeresére nőtt a tisztán elektromos járműállomány Magyarországon. Minden idők második legjobb havi…