Categories: Hírek

Hétfőtől nyitnak a NÚSZ ügyfélszolgálatai

Kötelező a maszk, kézfertőtlenítés, távolságtartás

 

A koronavírus-járvány miatt bevezetett kormányzati védelmi intézkedések fokozatos feloldására tekintettel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) 2021. április 19-től (hétfő) ismét megnyitja ügyfélszolgálati irodáit – olvasható a közleményükben.

A NÚSZ Zrt. mindent megtesz az ügyfelek és a társaság dolgozói egészségének megőrzése érdekében. Ennek megfelelően az ügyfélszolgálati irodákban – azok méretétől függően – egyszerre egy vagy két ügyfél tartózkodhat. Az ügyféltérben mindenki számára – védettségi igazolvány birtokában is – kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése és a belépést követően a kihelyezett kézfertőtlenítő használata. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy figyeljenek a várakozás közben is a legalább másfél méteres védőtávolság betartására, az ügyfélszolgálatokra lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek, és készpénz helyett a bankkártyával vagy a mobiltelefonnal történő fizetést részesítsék előnyben. Betegen, lázas állapotban ne keressék fel az irodákat. A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban a biztonságos ügyintézés feltételeinek biztosítása érdekében rendszeresen végeztet fertőtlenítést.

A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatainak újranyitásától, 2021. április 19-től kezdve a társaság ügyfélszolgálati szolgáltatásai közül – a normál esetben megszokott ügyintézési módnak megfelelően – a pótdíjmaximalizálás vagy a részletfizetés továbbra is kérhető e-mail-en.

A NÚSZ Zrt. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy az M3-as autópálya mentén, a Szilas pihenőben (M3-as autópálya 12-es km, jobb pályaoldal, Budapest felől) lévő ügyfélszolgálati irodája – a rugalmasabb ügyintézés érdekében – minden nap 6-21 óráig tart nyitva.

Társaságunk 19 ügyfélszolgálati irodájának elérhetőségéről és nyitvatartásáról nemzetiutdij.hu oldalunkon található információ.

Ügyfeleink a megszokott időintervallumban fordulhatnak a NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálatához: munkatársaink magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják a hívásokat a +36 (36) 587-500 telefonszámon.

Kollégáink e-mailben az e-matricás rendszert érintő ügyekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, a HU-GO elektronikus útdíjat érintő esetekben pedig az ugyfel@hu-go.hu címen állnak rendelkezésre – olvasható a NÚSZ tájékoztatójában.

Forrás: NÚSZ Zrt.

OldA

Recent Posts

Fókuszban a buszsávok

Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…

6 óra ago

Budapest és Miskolc után ma Debrecenben is elindult az Uber

Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…

2 nap ago

Figyelmeztetett a rendőrség és a BKK, felfordul a közlekedés Budapesten

Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…

2 nap ago

Itt az év egyik legkockázatosabb időszaka az autósok számára

Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…

3 nap ago

Van egy módszer, amely lenullázza a hazai autósok büntetőpontjait, sokan nem tudnak róla

Te is gyűjtöd az előéleti pontokat? Ha igen, és már majdnem kipontozódtál, akkor erről a…

3 nap ago

Olcsó villanyautóba kerül az első tömeggyártású félig szilárdtest-akkumulátor?

Bár a teljesen szilárdtest, azaz folyékony elektrolit nélkül készülő akkumulátorokra még az optimista becslések szerint is az évtized…

3 nap ago