Categories: Hírek

Hétfőtől nyitnak a NÚSZ ügyfélszolgálatai

Kötelező a maszk, kézfertőtlenítés, távolságtartás

 

A koronavírus-járvány miatt bevezetett kormányzati védelmi intézkedések fokozatos feloldására tekintettel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) 2021. április 19-től (hétfő) ismét megnyitja ügyfélszolgálati irodáit – olvasható a közleményükben.

A NÚSZ Zrt. mindent megtesz az ügyfelek és a társaság dolgozói egészségének megőrzése érdekében. Ennek megfelelően az ügyfélszolgálati irodákban – azok méretétől függően – egyszerre egy vagy két ügyfél tartózkodhat. Az ügyféltérben mindenki számára – védettségi igazolvány birtokában is – kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése és a belépést követően a kihelyezett kézfertőtlenítő használata. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy figyeljenek a várakozás közben is a legalább másfél méteres védőtávolság betartására, az ügyfélszolgálatokra lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek, és készpénz helyett a bankkártyával vagy a mobiltelefonnal történő fizetést részesítsék előnyben. Betegen, lázas állapotban ne keressék fel az irodákat. A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban a biztonságos ügyintézés feltételeinek biztosítása érdekében rendszeresen végeztet fertőtlenítést.

A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatainak újranyitásától, 2021. április 19-től kezdve a társaság ügyfélszolgálati szolgáltatásai közül – a normál esetben megszokott ügyintézési módnak megfelelően – a pótdíjmaximalizálás vagy a részletfizetés továbbra is kérhető e-mail-en.

A NÚSZ Zrt. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy az M3-as autópálya mentén, a Szilas pihenőben (M3-as autópálya 12-es km, jobb pályaoldal, Budapest felől) lévő ügyfélszolgálati irodája – a rugalmasabb ügyintézés érdekében – minden nap 6-21 óráig tart nyitva.

Társaságunk 19 ügyfélszolgálati irodájának elérhetőségéről és nyitvatartásáról nemzetiutdij.hu oldalunkon található információ.

Ügyfeleink a megszokott időintervallumban fordulhatnak a NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálatához: munkatársaink magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják a hívásokat a +36 (36) 587-500 telefonszámon.

Kollégáink e-mailben az e-matricás rendszert érintő ügyekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, a HU-GO elektronikus útdíjat érintő esetekben pedig az ugyfel@hu-go.hu címen állnak rendelkezésre – olvasható a NÚSZ tájékoztatójában.

Forrás: NÚSZ Zrt.

OldA

Recent Posts

Több lépcsőben emelkedik az alanyi adómentesség határa

Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…

5 óra ago

Drosztengedély – Változások 2026-tól!

Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…

1 nap ago

December 8-tól bárki bejelentheti a közúti korlátozásokat a BKK Info oldalán

A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…

2 nap ago

30 év után hétfőn elköszönt az utasoktól Budapest népszerű taxitársasága

Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…

3 nap ago

Nem szállítunk zsidókat – kidobták a taxiból a korábbi szépségkirálynőt

Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…

3 nap ago

Úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki vizsgáztatni a tíz évnél öregebb autókat

Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…

3 nap ago