Azt hiszem, ezt nem lehet magyarázni, ezt olvasni kell. Szép új világ, ami korábban már elkezdődött. De inkább következzzen a kép:
Azon talán érdemes lenne elgondolkodni, hogy például Bécsben, vagy Európa sok más elmaradott városában miért találhatók még ma is taxiállomások? Ott miért gondolják a városvezetők, hogy ez többek között egy olyan szolgáltatás, amit az adott város biztosít a lakosai számára. Mint a tömegközlekedés, a mentő, a tűzoltó, az iskola, vagy az orvos. A XXI. században erre is van igény, akár tetszik, akár nem. Ám ugye azt az ifjú reformer sem gondolhatja, hogy azok a taxik, melyek éppen nem fuvaroznak mert nincs utasuk, valahol a felhőkben várnak jobb sorsukra, esetleg légneművé válnak a következő rendelésig. Nem, ők bizony keringenek a városban, növelik a zsúfoltságot, használják az üzemanyagot, mert szabályosan nincs hova állni.
És nem utolsó sorban fizetik a “drosztdíjat” 23 kerület és a főváros taxiállomásai használatáért.
Biztosan így van ez jól?
kó
Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…