Azt hiszem, ezt nem lehet magyarázni, ezt olvasni kell. Szép új világ, ami korábban már elkezdődött. De inkább következzzen a kép:
Azon talán érdemes lenne elgondolkodni, hogy például Bécsben, vagy Európa sok más elmaradott városában miért találhatók még ma is taxiállomások? Ott miért gondolják a városvezetők, hogy ez többek között egy olyan szolgáltatás, amit az adott város biztosít a lakosai számára. Mint a tömegközlekedés, a mentő, a tűzoltó, az iskola, vagy az orvos. A XXI. században erre is van igény, akár tetszik, akár nem. Ám ugye azt az ifjú reformer sem gondolhatja, hogy azok a taxik, melyek éppen nem fuvaroznak mert nincs utasuk, valahol a felhőkben várnak jobb sorsukra, esetleg légneművé válnak a következő rendelésig. Nem, ők bizony keringenek a városban, növelik a zsúfoltságot, használják az üzemanyagot, mert szabályosan nincs hova állni.
És nem utolsó sorban fizetik a “drosztdíjat” 23 kerület és a főváros taxiállomásai használatáért.
Biztosan így van ez jól?
kó
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…