Azt hiszem, ezt nem lehet magyarázni, ezt olvasni kell. Szép új világ, ami korábban már elkezdődött. De inkább következzzen a kép:
Azon talán érdemes lenne elgondolkodni, hogy például Bécsben, vagy Európa sok más elmaradott városában miért találhatók még ma is taxiállomások? Ott miért gondolják a városvezetők, hogy ez többek között egy olyan szolgáltatás, amit az adott város biztosít a lakosai számára. Mint a tömegközlekedés, a mentő, a tűzoltó, az iskola, vagy az orvos. A XXI. században erre is van igény, akár tetszik, akár nem. Ám ugye azt az ifjú reformer sem gondolhatja, hogy azok a taxik, melyek éppen nem fuvaroznak mert nincs utasuk, valahol a felhőkben várnak jobb sorsukra, esetleg légneművé válnak a következő rendelésig. Nem, ők bizony keringenek a városban, növelik a zsúfoltságot, használják az üzemanyagot, mert szabályosan nincs hova állni.
És nem utolsó sorban fizetik a “drosztdíjat” 23 kerület és a főváros taxiállomásai használatáért.
Biztosan így van ez jól?
kó
Elfogták a férfit, aki késsel fenyegetett egy taxist a XVIII. kerületben. Kiderült, hogy tavaly is…
Féklámpák az autó elején? Elsőre szokatlannak hangzik – de valódi különbséget jelenthet. Egy grazi és…
A Kínából származó ásványi anyagok megvonása világszerte megbénítja az autógyártókat. Egy gyors megoldás nélkül lassulhat,…
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…