Azt hiszem, ezt nem lehet magyarázni, ezt olvasni kell. Szép új világ, ami korábban már elkezdődött. De inkább következzzen a kép:
Azon talán érdemes lenne elgondolkodni, hogy például Bécsben, vagy Európa sok más elmaradott városában miért találhatók még ma is taxiállomások? Ott miért gondolják a városvezetők, hogy ez többek között egy olyan szolgáltatás, amit az adott város biztosít a lakosai számára. Mint a tömegközlekedés, a mentő, a tűzoltó, az iskola, vagy az orvos. A XXI. században erre is van igény, akár tetszik, akár nem. Ám ugye azt az ifjú reformer sem gondolhatja, hogy azok a taxik, melyek éppen nem fuvaroznak mert nincs utasuk, valahol a felhőkben várnak jobb sorsukra, esetleg légneművé válnak a következő rendelésig. Nem, ők bizony keringenek a városban, növelik a zsúfoltságot, használják az üzemanyagot, mert szabályosan nincs hova állni.
És nem utolsó sorban fizetik a “drosztdíjat” 23 kerület és a főváros taxiállomásai használatáért.
Biztosan így van ez jól?
kó
Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…
Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…
Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…
Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…
Te is gyűjtöd az előéleti pontokat? Ha igen, és már majdnem kipontozódtál, akkor erről a…
Bár a teljesen szilárdtest, azaz folyékony elektrolit nélkül készülő akkumulátorokra még az optimista becslések szerint is az évtized…