Idén ünnepli a Renault a kirobbanóan sikeres 4L modell 60. évfordulóját.
Több mint 8 millió darabot adtak el belőle több mint 100 országban, több mint 30 év alatt. A 4L sokkal több, mint egy autó, igazi ikon. A bizonytalan egészségügyi helyzet miatt a gyártó a közösségimédia-felületein ünnepli egész éven át tartó eseménysorozattal az évfordulót.
A 60. évforduló hivatalos programsorozata keretében minden hónap 4-én és 14-én a márka exkluzív, rajongók által és rajongók számára készített tartalmakkal jelentkezik közösségi oldalain, beleértve gyűjtőkkel és hírességekkel készített interjúkat. Ezek célja, hogy egy olyan autó történelmébe kalauzoljon el, amely sokkal több volt, mint korának védjegye.
A popkultúra szimbólumaként a tegnap ikonja a ma autója is lehet, és miért is ne válhatna a holnap modelljévé?
Forrás: Renault Hungária
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…
Két gyalogos került intenzív osztályra, miután szombat reggel súlyos balesetet okozott egy önvezető taxi a kínai Zhuzhou…
A visszahívást csak több tűzeset után rendelték el. Két sürgős visszahívási akciót hirdetett a Volkswagen…