Idén ünnepli a Renault a kirobbanóan sikeres 4L modell 60. évfordulóját.
Több mint 8 millió darabot adtak el belőle több mint 100 országban, több mint 30 év alatt. A 4L sokkal több, mint egy autó, igazi ikon. A bizonytalan egészségügyi helyzet miatt a gyártó a közösségimédia-felületein ünnepli egész éven át tartó eseménysorozattal az évfordulót.
A 60. évforduló hivatalos programsorozata keretében minden hónap 4-én és 14-én a márka exkluzív, rajongók által és rajongók számára készített tartalmakkal jelentkezik közösségi oldalain, beleértve gyűjtőkkel és hírességekkel készített interjúkat. Ezek célja, hogy egy olyan autó történelmébe kalauzoljon el, amely sokkal több volt, mint korának védjegye.
A popkultúra szimbólumaként a tegnap ikonja a ma autója is lehet, és miért is ne válhatna a holnap modelljévé?
Forrás: Renault Hungária
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…